ساختار فعلی بندر آستارا پاسخگوی نیازها نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ساختار فعلی بندر آستارا پاسخگوی نیازها نیست - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آرش فرزام صفات شامگاه سه شنبه در نشست توسعه صادرات گیلان با اشاره به اینکه کشتی های صادراتی مورد حمایت سازمان توسعه تجارت هستند ، اظهار کرد: هر کشتی مبلغ 300 هزار دلار پرداخت می کند که می تواند مشوق صاحبان بار و بار برای حمل کالا باشد. “

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به اینکه ساختار کنونی بندر آستارا پاسخگوی نیازها نیست ، گفت: برای کاهش حجم کامیون و جلوگیری از خسارت احتمالی باید برنامه ای تدوین شود. ریز کردن او هست.

وی با اشاره به اینکه امور منطقه ویژه اقتصادی گمرک آستارا تا یک ماه پیش به دلیل مشکل در بخش نیروی انسانی اجرا نمی شد ، افزود: هیچ معافیتی وجود ندارد.

فرزام سیفت با بیان اینکه تفاوت سلیقه در گمرک ، رسید انبار تاجر را استاندارد نمی کند ، تصریح کرد: کد گمرکی ویژه آستارا سالها قبل اجرا شده بود اما ما این کار را نکرده بودیم.

معاون اقتصادی استاندار گیلان ادامه داد: “ما مطلع شدیم که فعالیت گمرک آستارا 24 ساعته بوده و مانند سالهای گذشته بوده است ، اما در آخرین سفر متوجه شدیم که بعد از ساعت 2 بعدازظهر خدمات گمرک به افراد و گمرکات ارائه نمی شود. . فعالیت 24 ساعته نیست. “

فرزام صفات با اشاره به انبار چوب در سکوی راه آهن آستارا گفت: “این تخته های ذخیره پوسیده هستند و ما باید در مورد آن فکر کنیم.”

دکمه بازگشت به بالا