بین الملل

سرویس مخفی آمریکا ترکیب تیم حفاظت از بایدن را تغییر می‌دهد

در میان ترس در مورد رئیس جمهور منتخب ایالات متحده جو بایدن مبنی بر اینکه برخی از اعضای تیم دفاعی بایدن با رئیس جمهور برکنار شده دونالد ترامپ کار می کنند ، سرویس مخفی ایالات متحده در حال بررسی برخی تغییرات در تیم حفاظت از بایدن است.

به گزارش واشنگتن پست ، در حالی که جو بایدن برای دولت خود آماده می شود ، سرویس مخفی ایالات متحده قصد دارد با تعدادی از مقامات ارشد که در دوران تصدی وی با بایدن و خانواده اش کار کرده اند همکاری کند. ، فرم.

تغییر اعضای تیم حفاظت ریاست جمهوری با ورود رئیس جمهور جدید به کاخ سفید بسیار معمول است و با هدف افزایش احساس اعتماد به نفس و راحتی رئیس جمهور جدید با محافظان وی انجام می شود ؛ افرادی که اغلب در جلسات حساس و لحظات خصوصی کنار رئیس می ایستند.

اما این تغییرات در شرایطی ایجاد می شود که بحث و جدال شدیدی صورت گرفته است زیرا دونالد ترامپ ادعا می کند تقلب در انتخابات منجر به شکست وی در انتخابات نوامبر شده و سعی دارد مانع از رفتار دولت او با بایدن به عنوان رئیس جمهور منتخب شود. برخی از اعضای سرویس مخفی نیز در دوران ریاست جمهوری ترامپ به دلیل پیگیری دستور کار سیاسی خود مورد انتقاد قرار گرفته اند.

به عنوان مثال واشنگتن پست خاطرنشان کرد که در ماههای اخیر برخی از اعضای تیم حفاظت ریاست جمهوری از سایر مأموران و افسران اطلاعاتی خواسته اند در سفر ریاست جمهوری ترامپ از ماسک محافظ استفاده نکنند زیرا وی ماسک را نشانه ضعف می داند. این مغایر با پروتکل های بهداشت عمومی دولت ترامپ بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا