عمومی

سقوط خفت بار ترامپ: قاتل قهرمان جهان اسلام

داعش ، که آمریکایی ها ادعا می کنند یک گروه تروریستی تمام عیار است ، با ادعای خلافت اسلامی ، منابع نفتی عراق را مورد حمله قرار داده و سرزمین های اشغالی را غارت کرد و با تلاش های ناامن ، تمام کشورهای منطقه را به خطر انداخت. جبهه مقاومت و تقدیم بسیاری از شهدا از لوث حضور این کفار غیر مسلمان با دانش مسلمانان ، به حج قاسم و منطقه ، به ویژه سوریه و عراق متمرکز شد! منطقه روشن و خونریزی شد و موج اسلام هراسی که به سرعت در سراسر جهان گسترش یافته بود ، از بین رفت.

شهادت رهبر پرشور و سربلند مقاومت توسط وحشی ترین جنایتکاران آن زمان پاداش ایرانیان در ازای سرکوب ترامپ از گروه جنایتکار داعش بود! به راستی اگر سیاستمدار ظالم آمریکایی که این روزها رقابت شدیدی را پشت سر می گذارد ، حداقل برای حفظ ژست مخالفت با تروریست ها ، کمی عقلانیت و تدبیر به کار می گرفت ، از مأموران آنها می خواستند شهید سلیمانی و دستیار او ابومهندیس را در جبان بکشند!
اگر تیم جدید آمریکایی می خواهد چهره منفور و لکه دار آمریکا را در منطقه بازیابی کند ، باید یک سیاست منطقی را دنبال کند و با شناخت واقعیت مقاومت جدی در برابر اجبار آمریکا ، اصلاح رفتار آن و تکیه بر قدرت و نیروهای نظامی خود. تعامل و ترمیم روابط خود با منطقه و جلوگیری از وابستگی به کشورهایی که قدرت و انگیزه کافی برای محافظت از خود و مبارزه با تروریسم را ندارند. ایالات متحده باید واقع بینانه بتواند حداقل در زمینه منطق بین المللی و تروریسم دیدگاه خود را درباره دفاع مشروع از کشورها تغییر دهد.

تفاوت بین تروریسم و ​​دفاع مشروع در منشور ملل متحد مشهود است. اگر ایالات متحده اسراف خود را کنار بگذارد و به شکاف عمیق در این انتخابات بپردازد ، این فرصت را خواهد داشت تا چهره خود را در جهان بازسازی کند و امکان تعامل و همکاری با کشورهای منطقه و همچنین کشور خود را از تکه تکه شدن و فقر فراهم کند ، و می توان شکاف طبقاتی را نجات داد و کشورهای منطقه دور از زورگویی های آمریکایی روز به روز آرام تر خواهند شد. .
در اوایل دوره مانند جنایتکار ترامپ ، ستمگران آمریکایی سعی در گسترش موج اسلام هراسی در جهان داشتند و با ایجاد و تجهیز گروه هایی مانند طالبان ، القاعده و داعش ، چهره ای ترسناک و نفرت انگیز از اسلام و مسلمانان ارائه دادند که در نتیجه منجر به مرگ یک شخصیت مهم شد. ارتش سیاسی بدون شک نقش حمایت موثر آمریکا از تروریست ها را روشن ساخته است.

امروز در خط اول مقاومت در منطقه ، ایران باید الگوهای رفتاری خود را مطابق با واقعیت اجتماعی و سیاسی سازگار کند ، از اختلافات داخلی خرابکارانه اجتناب کند و عشق شهروندان خود را در سراسر جهان ، به ویژه در سرزمین های خود ، هنر ایجاد دیپلماسی مردمی فعال و م betweenثر بین کشورهای منطقه و قدرت های مستقل جلب کند. در جهان با استفاده از تمام انرژی های فکری و فرصت حذف یکی از جنایتکارترین روسای جمهور ایالات متحده ، تحکیم موقعیت بین المللی خود ، لغو سریع تحریم ها ، جهش اقتصادی ، حل مشکلات ملت ، بهره برداری از کشور.

* فرماندار سابق سمنان

دکمه بازگشت به بالا