ورزشی

شائبه جدایی طلوع‌کیان از شهداب قوت گرفت/ “والیبال، کشتی نیست”

علیرضا طلوکیان خبر جدایی این تیم از شهداب را تکذیب نکرد و گفت بعد از بازی رده بندی به آن پاسخ خواهد داد.

به گزارش دیباروز، تیم والیبال شهداب یزد در مرحله نیمه نهایی باشگاه های آسیا با نتیجه 3 بر یک مغلوب سانتوری ژاپن شد و فینال مسابقات را واگذار کرد.
علی رضا طلوکیان، سرمربی شهداب یزد پس از پایان نیمه نهایی گفت: تمام تلاشم را کردم تا تیم را متقاعد کنم که نیمه نهایی مهمتر از فینال است، اما متاسفانه فشار روی تیم بود و همه به این موضوع فکر می کردند. -شکست نهایی آخرین.» ژاپن تیم قابل قبولی است اما در ست اول با تعویض هایمان گره بازی را باز کردیم و پیروز شدیم و اگر در ست دوم پیروز شویم نتیجه چیز دیگری می شود.ما امروز در حمله با مشکل مواجه شدیم و خودمان توپ ها نمی خوابند از طرفی ما حتی یک بار هم از موزرسکی دفاع نکردیم و به جز سه اشتباهی که او مرتکب شد تمام توپ های او وارد زمین ما شد.ما نخوابیدیم و نتوانستیم موزرسکی را خنثی کنیم.ژاپن بیشتر تاکتیکی بازی کرد. روشمند و حق برنده شدن را داشت.

علی رضا تالو کیان در پاسخ به این سوال که شنیدید در مورد جذب بازیکن با شهداب اختلاف داشتید و حتی جایگزین شما مشخص شد، این موضوع صحت دارد و آیا این موضوع در نتیجه امروز تاثیرگذار بوده است؟ وی گفت: فردا پس از پایان مسابقه جدول رده بندی به این سوال پاسخ خواهم داد.

طلوع کیان در مورد عملکرد بازیکنان خارجی شهداب گفت: بازیکنان خارجی بازیکنان قابل قبولی هستند و هر کدام شرح وظایف دارند، الان هم که تیم ژاپنی گفت کنترل سیمون را در دست گرفتیم 70 درصد توپ او خوابیده است که بالاتر است استاندارد. والیبال کشتی نیست بلکه یک ورزش گروهی است. یک تیم معمولی جای خالی را پر می کند. بازیکنان خارجی ما قبل از این مسابقه خوب بودند اما شاید امروز فراز و نشیب هایی داشتند، برخی در دریافت و برخی در حمله خوب بودند. به هر حال نتیجه ای نگرفتیم و فکر می کنم همه ما در این مسابقه خیلی خوب نبودیم و بازی را واگذار کردیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا