عمومی

شناسایی ۲ مورد ابتلا به امیکرون در ساوه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مجتبی یادآوری وی در گفتگو با خبرنگار آنلاین گفت: با شناسایی اولین فرد مبتلا میکرون در کشور، دانشکده علوم پزشکی ساوا نیز موارد مشکوک را شناسایی و نمونه برداری کرده است سلام چندین کار با کمک بزرگوار و دانشگاه علوم پزشکی در مرکز استان انجام شد.

به شناسایی دو مورد از میکرون در ساوه گفت و گفت: این دو مرد 35 ساله و دختری 14 ساله هستند که در حال مسافرت هستند. جمع آوری شرکت در جشن تولد دلیل بیماری آنها عنوان شده است.

رئیس اداره بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ساوا تصریح کرد: به دلیل سرعت بالای حمل و نقل میکرون، توانایی مقابله با این سمت مدل جدید با گیره کم است و تمرکز ما روی استفاده از دو ماسک است. غیبت، تهویه مناسب در خانه و محل کار، فاصله گذاری اجتماعی و تزریق کامل سه دوز واکسن راه مقابله با خانواده کرونا است.

یادآوری وی گفت: این موارد را نشان می دهد. میکرون این بیماری در سراسر کشور گسترش یافته است و خانواده های مبتلایان مطمئناً درگیر آن هستند. نمونه برای آن جری اعضای خانواده در حال تماشا هستند. متأسفانه، مرگ و میر هفته گذشته توسط افرادی رخ داد که واکسن را دریافت نکردند یا سه دوز کامل دریافت نکردند.

وی افزود: همه پروتکل‌ها علیه کرونا یکسان است واکسن، بهداشت و تهویه مناسب راه مقابله با آن است. سمت سلام ویروس کرونا متفاوت است. به دلیل احتمال درگیری با میکرون در همه گروه های سنی وجود دارد و مطمئناً تعداد زیادی از جمعیت را تحت تأثیر قرار می دهد، این جمعیت بزرگ شامل افراد مسن، جوان و آسیب پذیر است. اگر تعارض در افراد در معرض خطر بیشتر باشد، احتمال مرگ و میر خواهد بود.

رئیس اداره بهداشت دانشکده علوم پزشکی ساوا تصریح کرد: با وجود خدمات رایگان، 15 مرکز بهداشتی درمانی در دو شیفت صبح و بعدازظهر، دو مرکز اجتماعی، دو مرکز سیار و یک سرپناه در مرکز شهر علاوه بر آن فعالیت می کنند. به مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت در روستاها، دوز سوم بسیار کم است.

یادآوری وی گفت: برای تمامی افراد بالای 18 سال محدودیت سنی وجود ندارد که برای حفظ سلامت خود و اطرافیان خود حداکثر 5 دقیقه را بدون هزینه با مراجعه به مراکز تزریق واکسن سپری کنند. سمت سلام ضمانت ویروس کرونا متفاوت است.

وی افزود: علائم در سمت ها برای اون هم همینطوره بر اساس علائم ما نمی توانیم نوع ویروسی را که یک فرد دارد تعیین کنیم بر اساس ضوابط توسط متخصص که معمولا 9 معیار و تست CPR مثبت است.

رئیس گروه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ساوا تصریح کرد: به طور معمول افرادی که کمتر از 45 تا 90 روز پس از ابتلای قبلی خود به این بیماری مبتلا می شوند و افرادی که به خارج از کشور سفر کرده اند بیشتر در معرض ابتلا هستند. میکرون دارد.

دکمه بازگشت به بالا