بین الملل

شهید رضایی‌نژاد الگویی بی‌نظیر برای جامعه دانشگاهی

به گزارش خبرنگار گروه منطقه خبرگزاری آنا از ایلام، بهروز نصیری در مراسم گرامیداشت شهادت داریوش رازنژاد شهید هسته ای کشور که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برگزار شد، اظهار داشت: این شهید بهترین است. . نمونه ای برای دانشجویان فرهیخته، امروز مقام معظم رهبری مشمول رحمت خود هستند، مقام معظم رهبری و سایر مسئولین به ویژه جناب آقای دکتر طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی مووی با رویکرد جهادی کارهای میدانی، علمی و پژوهشی را بر عهده دارند.

وی افزود: شهدای هسته ای کشور با خون خود درخت پیشرفت و اقتدار اسلامی ایران را آبیاری کردند و چراغ راه جوانان انقلاب هستند. مردم این ناحیه ایلام مفتخرند که فرزندی از برمه مانند شهید داریوش رازنژاد را برای جامعه به دنیا آورده اند و امروز نام این شهید بزرگوار در ایران اسلامی می درخشد. باور به خود و «ما می‌توانیم» را می‌توان در عملکرد و رفتار داریوش رازنژاد، جوانی از شهرستان‌های این استان دید که با وجود معایب فراوان، به بالاترین سطح علمی و به عنوان یک جوان نخبه کشور رسید. در این راستا مراکز آموزش عالی کشور و به ویژه دانشگاه به عنوان یک دانشگاه انقلابی، آزاد اسلامی باید بیش از پیش وارد تبیین و تاکید بر راه شهدای نخبه کشور شوند.

شهید رازنگاد الگوی بی نظیری برای جامعه دانشگاهی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام تصریح کرد: با وجود جنایات و وحشیگری های رژیم صهیونیستی و آمریکا، علمای ما را به وحشت می اندازند. شاهد هستیم که با حضور جوانان انقلابی و تلاش مراکز علمی و پژوهشی راه و آرمان شهدای ذرت به ویژه شهید داریوش رازینگاد بیش از پیش ادامه دارد.

شهید رزنژاد عمر خود را در خفا سپری کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: 11 سال پیش خون مبارک این شهید داریوش رازنژاد در راه اعتلای این کشور و صنعت این کشور یعنی هسته ای ریخته شد.

حجت الاسلام امیر حدیث زاده افزود: شهید داریوش رازنژاد به دلیل شرایط امنیتی مخفیانه زندگی خود را سپری کرد و تا پس از شهادت شناخته نشد. این شهید نشان داد که از شهرهای کوچک می توان به مکان های بزرگ رسید.

گفت: امروز برای تکریم علم و دانش جمع شدیم. تکریم علم به معنای احترام به اساتید و تکریم دانشجویان است که در عمل توسط کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ثابت می شود. چرا که با تلاش خود سعی در تربیت دانشجویانی دارند که در آینده از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند مانند شهید داریوش رضایی.

شهید رازنگاد الگوی بی نظیری برای جامعه دانشگاهی است

به گزارش خبرنگار آنا، دریوس رازینگاد دانشمند هسته ای کشور در اول مرداد ماه سال 1390 در شهر عبدنان استان ایلام توسط رژیم سفاک صهیونیستی در مقابل چشمان همسر و فرزندش ترور شد.

انتهای پیام/4121/

دکمه بازگشت به بالا