اجتماعی

استفاده از ظرفیت نخبگان دانشگاهی برای رفع چالش‌های اجتماعی

به گزارش خبرنگار گروه منطقه ای خبرگزاری آنا از بوشهر، اسماعیل عبدالله در نشست انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه های اسلامی بوشهر، جمعیت آزاد و مردم مهریبویان جنوبی با ابراز خرسندی از فعالیت های مطلوب و مردمی در شهر بوشهر جامعه .. کشور مایه مباهات و مراکز محبوب و خودانگیختگی که با همت و علاقه جوانان استان بوشهر شکل گرفت و با جلب اعتماد و استقبال عموم مردم به وجود آمد و گسترش یافت، نشان از اقیانوس بیکران ایمان، همدلی و همبستگی در ملت ایران است.


بیشتر بخوانید:

در واحد اصفهان 22 فرهنگسرای دانشجویی وجود دارد


وی با اشاره به اینکه آثار فعالیت های مردمی و خدمات آن در جامعه مشهود، واضح و ملموس است، خطاب به جوانان گفت: انگیزه و شور جوانان، علایق معصومانه و صداقت در نیت شما رمز موفقیت خواهد بود.

نظم الهی و روستایی مستلزم حضور گروه های مردمی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: نظام الهی و روستایی نیازمند حضور و گسترش مجموعه های مردمی مانند مجمع مردمی مهرابویان در جنوب است.

استفاده از توانمندی های نخبگان دانشگاهی برای مقابله با چالش های اجتماعی

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه پیشرفت روزافزون امور منجر به برکت و ادغام بیشتر صنوف می شود، گفت: در حوزه مسائل اجتماعی، هنجارها جدید است. و چالش ها .

وی با اشاره به توانمندی های مختلف، بسترهای آموزشی، پژوهشی و انسانی، کارگاه ها، مشاوره ها و دانش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در استانداری بوشهر، تصریح کرد: توانمندی های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی دستگاه ها و نهادها را در حمل آنها یاری خواهد کرد. خارج از وظایف خود

وی بر استفاده از توانمندی های نخبگانی و دانشگاهی تاکید کرد و افزود: از جمله مهم ترین این توانمندی ها می توان به اعضای هیات علمی در رشته های مختلف تخصصی، خانه های نوآوری و فناوری، پژوهشگاه ها، مرکز نهال، موسسه خیریه ریاست، مرکز ارشاد فجر و امین و حوزه های مختلف اشاره کرد. امکانات دانشگاه.”

مدیر کانون مهریبویان جنوبی با ارائه گزارشی از فعالیت ها و فعالیت های این مرکز گفت: این مرکز متشکل از جوانان انقلابی و انقلابی خداجو بوده و برنامه های مختلفی از جمله دوره های آموزشی، تهیه بسته های معیشتی و حذف را دنبال می کند. آسیب های اجتماعی با دید عمیق و بدون حداقل بودجه.

سیدرضا موسوی یادآور شد: 15 خانوار و 27 دانش آموز در حوزه آموزش و کمک های خیریه در انجمن مردمی مهریبویان جنوب حضور دارند.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا