اجتماعی

علایم خفیف ابتلا به کرونا / ناشنوایی؛ علامتی نادر

یک متخصص بیماریهای عفونی ضمن ذکر علائم بیماری خفیف قلب و عروق کرون گفت: “این معنی ندارد که کسی فوراً فقط یک علامت را به عروق کرونا ویروس منتقل کند ، اگر تنها یک علامت را در خود مشاهده کند.” سابقه تماس با سایر شریان های کرونا ویروس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

دکتر.. مسعود مردانی در مصاحبه با دیباروزوی در خصوص علائم خفیف بیماری انسداد قلب و عروق گفت: ضعف ، خستگی ، بی حالی ، سردرد و سایر علائم بیماری خفیف قلب و عروق قلب. مشخص شده است که 55٪ از کل بیماران یا علامتی ندارند و یا نوع خفیفی از بیماری دارند.

وی گفت: “از بین رفتن بو و طعم هنوز بخشی از علائم عروق کرونا ویروس در برخی از افراد است. از بین رفتن بو و طعم تا دو ماه می تواند ادامه یابد.”

آقایان درد در اندام و درد در قسمت پشت بدن را علائم شریان کرونا ویروس توصیف کرد و افزود: اخیراً گزارشهایی را مشاهده می کنیم که این وضعیت نسبت به گذشته بیشتر شده است.

وی اظهار داشت: “هر بیمار کرونری به دلیل فشارهایی که از دست می رود می تواند از ضربان قلب رنج ببرد. اما این بدان معنا نیست که هرکسی که از استرس یا ضربان قلب رنج می برد باید دچار بیماری قلبی عروق کرونا ویروس شود.”

یک متخصص بیماری های عفونی اضافه کرد: درد شکم با تب ، از بین رفتن اشتها ، حالت تهوع و استفراغ می تواند نشانه ای از آسیب های جمعی باشد. 19- البته این معنی ندارد که کسی در هنگام دیدن آن فوراً یک مرجع واحد به تاج نسبت دهد تاریخ ارتباط با سایر افراد مبتلا به بیماری قلبی. عروق کرونا ویروس از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا فردی که در تماس با بیمار با شریان کرونا ویروس نبوده اما دارای علائم است ممکن است بیماری دیگری داشته باشد.

وی گفت: “معمولاً تقویت سیستم ایمنی بدن با دارو توصیه نمی شود. در حقیقت ، پدیده ای که می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند خواب خوب ، استراحت کافی ، خوردن سبزیجات و میوه های تازه و استرس نیست”. شما نمی توانید این نکات را نادیده بگیرید و انتظار دارید سیستم ایمنی بدن را فقط با مصرف مکمل های غذایی تقویت کنید.

وی گفت: ناشنوایی بعد از بیماری عروق کرونا ویروس یک بیماری بسیار نادر است و این نباید به گونه‌ای باشد که هرکسی که خیلی احساس خستگی کند فکر کند بیماری قلبی دارد. در حال بودن

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا