برترین های کسب و کارعمومی

علت صدای جیغ جاروبرقی

سروصدای عجیب و ناگهانی لوازم برقی همیشه ترسناک است و به محض شنیده شدن، ما را به فکر فرو می‌برد که این صدا از چیست؟‌ کدام بخش دستگاه خراب شده و چقدر هزینه روی دستمان می‌گذارد؟ در این مقاله می‌خواهیم از میان تمام لوازم خانگی، به سراغ جاروبرقی برویم و علت سوت کشیدن جاروبرقی بعد از روشن شدن را بررسی کنیم. اگر این مشکل برای شما هم پیش آمده و حالا به فکر خرید یک جاروی جدید هستید، دست نگه دارید و قبل از آن، این مقاله را مطالعه کنید. شاید نیازی به خرج اضافی و خرید جاروی جدیدی نبود و مشکل به سادگی حل شد.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد نمایندگی مایکروفر ال جی در اصفهان، ارائه گارانتی خدمات پس از فروش می باشد. به بیانی ساده تر، خدماتی که از نمایندگی مایکروفر ال جی اصفهان دریافت می کنید، دارای ضمانت نامه کتبی می باشند. همچنین تمام قطعاتی که توسط تعمیرکاران شرکت ال جی تعویض می گردند، از گارانتی برخوردار هستند. به همین دلیل، مشتریان با اطمینان خاطر، تعمیر لوازم منزل خود را به نمایندگی مایکروفر ال جی اصفهان، می سپارند.

راه حل انسداد و گرفتگی شلنگ جاروبرقی در این شرایط ابتدا لوله را از بدنه دستگاه جدا کرده و آن را بررسی کنید. می‌توانید با یک میل بافتنی یا یک شی بلند و نازک راه خرطوم را باز کنید. از ضربه‌های سخت و محکم به بدنه داخلی خرطومی مکش پرهیز کنید چون احتمال آسیب‌دیدگی و پارگی وجود دارد. اگر خارج کردن مسدودی برایتان دشوار است حل مشکل را به مرکز تعمیر جاروبرقی ال جی در اصفهان  بسپارید. توصیه می شود هیچ گاه با آب داخل لوله خرطومی را نشویید. (باعث خراب شدن شلنگ می شود) .

علت بوق زدن جاروبرقی چیست؟

جاروبرقی‌ها در کل لوازم پرصدایی هستند و حتی اگر در سلامت کامل باشند هم، با روشن شدنشان هر کسی که خواب است بیدار می‌شود. اما این صدا نرمال است و یکنواخت شنیده می‌شود و در چنین مواقعی به عیب یابی و تعمیر جاروبرقی نیازی نیست. پس از تعمیر دستگاه شما توسط نمایندگی ال جی، اگر مشکلی در دستگاه ایجاد گردد، نمایندگی به صورت رایگان به تعمیر آن مشکل می پردازد. در حقیقت نمایندگی ال جی همواره در تلاش است که بهترین خدمات را با کیفیت بالا به مشتریان خود ارائه دهد.

وقت‌هایی که تکه‌ای آشغال توسط لوله جاروبرقی بلعیده می‌شود، صدای بالا رفتن آشغال را خواهید شنید. این مورد، نشان می‌دهد که مکش جارو به‌خوبی عمل می‌کند و جای نگرانی وجود ندارد. در این باره پیشنهاد می‌کنیم مقاله 5 علت کم شدن مکش جاروبرقی را مطالعه کنید. حال متوجه شدید که علت سوت کشیدن جاروبرقی‌تان چیست؟ این مشکل با کمی بررسی و تمیزکاری برطرف می‌شود و اصلا نیاز به تعمیرکار یا خرید جاروی جدیدی وجود ندارد. اگر این مقاله برایتان مفید بوده، خوشحال می‌شویم نظرتان را برای ما بنویسید.

در این مقاله در تعمیر24 به بررسی علت صدای زیاد جاروبرقی می پردازیم، تمیز کردن گرد و غبار منزل با دستگاهی که صدای آن از کم به زیاد تغییر یافته آزار دهنده است باید بدانید میزانی از صدای دستگاه حین کار طبیعی است و در همه مدل‌ها شاهدش هستیم. ولی علت صدای غیر طبیعی جارو برقی به موارد خاصی مثل گرفتگی قطعات و عدم توجه به سرویس به موقع بستگی دارد که در این مطلب چند روش کاربردی و راهکارهای ساده ای وقتی صدای جاروبرقی زیاد شده ارائه می دهیم.

توجه: صدای جارو برقی در تمامی مدل ها و مارک ها بخاطر چرخش فنِ قرار گرفته در موتور است با چرخش سریع فن، فرآیند مکش به همراه صدایی خاص ایجاد می شود. پس براحتی با مطالعه این مقاله می توانید علت صدای زیاد جاروبرقی سامسونگ، پارس خزر، ال جی، پاناسونیک، فیلیپس، بوش و دیگر برندها را بیابید و رفع کنید. انسداد خرطومی علت صدای بلند جاروبرقی است . هنگامی که جاروبرقيتان صدای بلند و ناخوشایندی دارد ممکن است چیزی کوچک مثل دکمه یا اسباب بازی بچه‌ها در داخل خرطوم مکش گیر کرده باشد علت صدا دادن جاروبرقی است.

برای اطمینان از گرفتگی شلنگ یک تیله یا سکه ای به داخل خرطومی بیندازید اگر شی ای که داخل خرطومی رها کرید به راحتی از سر دیگر خارج نشد نشان دهنده انسداد و علت صدای زیاد جاروبرقی سامسونگ، پارس خزر، فیلیپس، پاناسونیک، بوش، ال جی و … است، چون در تمامی مدل ها و برندها احتمال گرفتگی شلنگ وجود دراد. البته قبل از بررسی گرفتگی بهتر است نگاهی به له شدگی یا تا شدن شلنگ خرطومی بیاندازید، چون تا شدن نیز مثل گرفتگی گردش جریان هوا را با مشکل روبرو می کند و علت صدای غیر طبیعی جارو برقی است.

علت تغییر صدای جاروبرقی چیه؟ چرا جاروبرقی صدای زیاد و غیر عادی داره؟ برای کم شدن صدای جاروبرقی چه باید کرد؟ پاسخِ سوالات شما همین جاست. برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ، بوش، ال جی و … هر برند دیگری و رفع صدای زیاد اون این مقاله را تا انتها بخونید. جاروبرقی جزء لوازم خانگی پر سر و صداست و شاید صدای جاروبرقی دغدغه‌ی کاربر نباشه، اما مشکل صدای جاروبرقی وقتی جدی به نظر میرسه که دستگاه صدای ناهنجاری مثل سوت کشیدن و … داره اونوقته که باید دست به کار بشین و علت صدای ناهنجار یا صدای زیاد جاروبرقی رو پیدا کنین.

علت صدای بلند دستگاه معمولا یک مشکل فنی جدی هست که اگه به سرعت بهش رسیدگی نشه، ممکنه خسارت بیشتری رو به وسیله‎ی شما وارد کنه، پس عیب یابی و تعمیر جاروبرقی شما در اولویت قرار داره برای انجام فرایند عیب یابی و در نهایت تعمیر جاروبرقی با ما همراه باشید. هر کاربر و مصرف کننده‌ای بعد از خرید لوازم خانگی باید مثل یکی از اعضای خوانواه به آن توجه کند و مراقب نحوه استفاده باشد. یکی از عمده دلایل تغییر صدای جاروبرقی ال جی، بوش، سامسونگ، پاناسونیک و سایر برندها، توجه نداشتن به استفاده‌ی صحیح و سرویس نکردن دستگاه باعث تولید صدای زیاد جاروبرقی میشه.

گاهی اوقات زیاد شدن صدای جاروبرقی مربوط به خرابی قطعات داخلی میشه بنابراین برای عیب یابی دقیق به سراغ قطعات داخلی میریم و لوله‌های مکش جاروبرقی علت‌های صدای ناهنجار جاروبرقی شامل ۹ علت زیر هست: یکی از علت‌های صدای بلند جاروبرقی مربوط به کثیف شدن فیلترها و عدم نظافت اون‌ها میشه، هوای داخل محفظه‌ی جاروبرقی از فیلتر هم عبور می‌کند و نقش اساسی فیلترها در دستگاه جاروبرقی مربوط به گرفتن گرد و خاک هوای اطراف هست.

البته فیلترها از ورود گرد و غبار به داخل محفظه‌های موتور هم جلوگیری می‌کنن، هوایی که از این قسمت عبور می‌کنه از برخورد با گرد و غبار صدای زیادی ایجاد می‌کنه. کثیف بودن فیلترها هم خودش مزید بر علت صدای بلند جاروبرقی هست،  تو این مواقع باید فیلتر رو خارج کنید و اگه قابل شست و شو هست فیلتر رو بشورید، اگه فیلتر شما نیاز به تعویض داره و با شستشو هم تمیز نمیشه، این قطعه‌ی مصرفی و موثر رو از جاروبرقی خودتون دریغ نکنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا