بین الملل

عکس | رباتی که بی‌اعتنا وارد محدوده ممنوعه پلیس آمریکا شد

اخیراً ویدئویی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد یک ربات تحویل غذای Uber در خیابان‌های لس‌آنجلس راه می‌رود و مستقیماً به سمت صحنه جرم پلیس می‌رود و از خط هشدار زرد نصب شده در آنجا می‌گذرد.

در حالی که مردم می دانند عبور از نوار زردی که پلیس در اطراف صحنه جرم گذاشته است ممنوع است. اما به نظر می رسد ربات ها متوجه این موضوع نیستند.

ربات تحویل غذا صحنه جرم را خراب کرد / عکس

این کلیپ نشان می دهد که ظاهرا اداره پلیس لس آنجلس به این ربات تحویل دهنده غذا اجازه عبور از صحنه جرم را داده است. با این حال، به نظر می رسید که برخی از افسران پلیس در حالی که روبات در جلوی آنها حرکت می کرد، خیره شده بودند. این ربات که در حال عبور از محیط صحنه جرم بود، وضعیت “تحویل” را نشان داد، به این معنی که ربات در راه است تا غذا را به مشتری Uber Eats برساند.

یکی از کاربران توییتر اعلام کرد که این صحنه جنایت ظاهراً ناشی از تیراندازی مشکوک بوده است. این ربات تحویل غذا سعی کرد از صحنه جنایت عبور کند، اما نوار هشدار راه آن را مسدود کرد، بنابراین یکی از عکاسان حاضر در صحنه به او کمک کرد تا نوار پلیس را ادامه دهد.

Futurism همچنین در گزارش خود اشاره کرد که این ربات تحویل غذا با “Serve Robotics” یکی از زیرمجموعه های Uber Eats مرتبط است. این شرکت فاش کرد که ربات موجود در این ویدئو در واقع توسط “ناظران انسانی” اداره می شود. این شرکت خطای انسانی را عامل این حادثه دانست.

5858

دکمه بازگشت به بالا