اجتماعی

عکس | قدبلندترین گربه خانگی جهان با ابعادی باورنکردنی

گینس در ویدئویی از فنریر گفت این بچه گربه غول پیکر با ویلیام جان پاورز، یک پزشک در فارمینگتون هیلز، میشیگان که پاورز او را گردالو بزرگ یا گردالو می نامد، زندگی می کند. فنریر مانند کلیفورد، سگ قرمز بزرگ، رشد کرد. فنریر از نژاد ساوانا و نسل F2.

گربه ساوانا ترکیبی بین گربه خانگی و سروال است. (سروال یا یوزپلنگ عضوی از خانواده گربه سانان است که عمدتاً در قاره آفریقا یافت می شود.) همچنین F2 نشان دهنده نسل این گربه ها است. اگرچه گربه‌های ساوانا دراز هستند و به طور متوسط ​​17 تا 14 اینچ (35 تا 43 سانتی‌متر) می‌باشند، اما گربه‌های فنریر یک اینچ بلندتر از حد متوسط ​​است. پاورز توضیح می دهد که وقتی چهار دست و پا باشد طول او از شانه ها تا انگشتان پا اندازه گیری می شود.

تصویر بلندترین گربه خانگی جهان با ابعادی باورنکردنی

فنریر به رشد خود ادامه می دهد و اگرچه او رکورد طولانی ترین گربه جهان را در اختیار دارد، برادرش آرکتوروس (متاسفانه در آتش سوزی خانه در سال 2017 جان باخت) رکورد طولانی ترین گربه تاریخ را در اختیار دارد. Arcturus حدود 19.05 اینچ یا 48.4 سانتی متر طول داشت و اگرچه این دو در یک زمان زندگی نمی کردند، اما والدین یکسانی دارند.

پاورز همچنین با گربه ای به نام Altair زندگی می کند که رکورد جهانی گینس را برای بلندترین دم یک گربه خانگی زنده در اختیار دارد. دم این حیوان 16.07 اینچ یا 40.82 سانتی متر است. باورز همچنین گربه دیگری داشت که در همان سال در آتش سوزی گم شد. نام این گربه سیگنوس بود و همچنان رکورد بلندترین دم تاریخ را در اختیار دارد. دم ماکیان تقریباً 17.58 اینچ یا 44.65 سانتی متر است و Altair و Cygnus هر دو مین کون هستند.

5858

دکمه بازگشت به بالا