ورزشی

فوری/ جزئیات وحشتناک فرزندکُشی فوتبالیست به دلیل کرونا+ تصویر

گزارش ورزشی دیباروز اخبار و … طبیعت توکتاش ، فوتبالیستی که در باشگاه Yildirimspor در لیگ ترکیه بازی داده شد به جرم عجیب و غریب جامعه اجرا ورزش و شوک است.

سپس او را کشته و 5 ساله مشکوک به ویروس فنتنا بود. خود را به پلیس معرفی و بلافاصله دادگاه او را از زندان برای زندگی محکوم شد.

البته بازیکن 33 سال و 11 ماه بعد از جنایت به پلیس معرفی و اعتراف به قتل گفت.

مرگ پسر بازیکن فوتبال

اما جزئیات هولناک وتکان این توسعه فرزندکشی در ادامه مطلب. قاتل در بازجویی گفت: من و پسر مشکوک به ویروس فنتنا است. او در دمای بالا و سرفه و شدید شود. با استفاده از یک بالش خفه او وجود دارد. من می خواهم پسرم را به آن پشت است و خواب بالش فشار دادم. برای 15 دقیقه من نمی صعود بر روی بالش فشار دادم. پسر من در قفل کار می کنند. پس از حرکت متوقف بالش من وجود دارد. سپس دکتر فریاد زد: هر ظنی از من.

پدر پسرکش

من او را کشته “عشق او نیست”

من بعد از زایمان خردسالم هرگز او را من دوست ندارم. من نمی دانم که چرا او نمی مانند. تنها دلیلی که من آن روز او یک تروریست است که من او را دوست ندارم. من هیچ مشکل روانی ندارد.

با مشکلات تنفسی که در بیماران COVID-19 محبوبیت. مقامات در ابتدا مرگ این پسر به عنوان یک مرگ عادی حکم است اما بازیکنان فوتبال در 11 روز پس از این حادثه اعتراف کرد.

لازم است به کذر است, اخبار و جزئیات قتل یک انعکاس در رسانه های جهان.

دکمه بازگشت به بالا