علمی و پزشکی

تغییرات عجیب لب‌‌ها بر اثر ابتلا به ویروس کرونا+ تصویر

طبق این گزارش شفافکورو ویروس علائم گوناگونی را همانطور که در جهان ظاهر می شود ، نشان داده است که شایع ترین آنها تب ، سردرد ، سرفه ، درد بدن و تنگی نفس است. اما ویروس در آخرین جهش خود باعث ایجاد عوارض جدید در فرد آلوده شده است.

برخی از بیماران مبتلا به Qovid 19 گزارش از درد در لبان خود و خشکی و پوسته پوسته شدن در این قسمت از صورت خود داشتند.

به گفته کارشناسان ، این ویروس می تواند تعدادی از واکنشهای سیستم ایمنی بدن را ایجاد کند ، بنابراین جای تعجب ندارد که این امر بر روی پوست نیز اثر بگذارد. مشکل این است که Covid 19 می تواند طیف گسترده ای از علائم و نشانه های پوستی ایجاد کند که در تشخیص این علائم در پوست های مختلف دیر است. این ویروس همچنین می تواند باعث ایجاد چشم های آبکی دردناک شود.

تغییرات عجیب در لب

علاوه بر درد لب و پوسته پوسته شدن ، کورو ویروس می تواند باعث ایجاد زخم در داخل دهان شود. حتی بیماران به دلیل وجود کروناویروس کهیر را در بدن خود گزارش کردند که باعث تورم لب ها می شود. در این موارد اطمینان از عدم وجود مشکل در بیمار در تنفس بسیار مهم است زیرا این شرایط نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارد.

کروناویروس همچنان علائم جدیدی را نشان می دهد و نگرانی هایی در مورد ماهیت آن ایجاد می کند. بسیاری از دانشمندان و محققان در سراسر جهان در تلاشند تا راهی برای درمان و ریشه کن کردن کرو ویروس جدید پیدا کنند ، تلاش ها در حال انجام است و بسیاری از واکسن ها به مرحله بالینی خود رسیده اند ، اما هنوز کارآمد و مؤثر نیست. تأثیر آنها یک بار برای همیشه مورد داوری یا اظهار نظر قرار گرفت. بنابراین ، در حال حاضر بهترین راه حل پیروی از پروتکل های بهداشتی ارائه شده توسط سازمان بهداشت جهانی است.

دکمه بازگشت به بالا