علمی و پزشکی

مصونیت از ویروس کرونا فقط ۶ ماه طول می‌کشد

آفتاب نیوز:

محققان هلندی در مطالعه جدید خود دریافتند که مصونیت از تاج ویروس تنها شش ماه به طول انجامید و پس از آن می توانند دوباره آلوده شوند.

به گزارش یورونیوز ، مطالعه‌ای که توسط تیمی از دانشمندان دانشگاه آمستردام هلند انجام شد ، بیان داشت که مصونیت انسان در برابر کوروی ویروس معمولاً تنها شش ماه طول می کشد ، پس از آن کورون ویروس می تواند از راههای مختلفی وارد بدن انسان شود. بودن.

دانشمندان هلندی: سرکوب سیستم ایمنی از تاج ویروس تنها 6 ماه ادامه دارد

در این مطالعه 10 مرد بالای 35 سال با چهار نوع کورو ویروس فصلی مورد آزمایش قرار گرفتند تا میزان آنتی بادی های تولید شده در بدن آنها مشخص شود. این مردان 27 تا 40 سال مورد آزمایش قرار گرفتند و از 3 تا 6 ماه متغیر بودند.

محققان دریافتند که ایمنی افراد نسبت به کورو ویروس به طرز نگران کننده ای کاهش می یابد و تا 12 ماه پس از عفونت اولیه شرایط شایع بوده است و از شش ماه به بعد سطح آنتی بادی در بدن بیمار افزایش یافته است. افت قابل توجه

وی با تأکید بر اینکه چهار نمونه کروناویو انسانی که توسط انسان آزمایش شده اند از نظر بیولوژیکی با یکدیگر متفاوت بوده و هیچ کاری جز گرفتن سرماخوردگی ندارند ، گفت: “به غیر از سرماخوردگی ، در هر چهار مورد هیچ چیز بی خطر به نظر نمی رسد.” “با از دست دادن سریع ، آنتی بادی ها کوتاه می شوند.”

دانشمندان هلندی همچنین می گویند ، اگر عفونت کورو ویروس ، مانند سایر عفونت های کورو ویروس ، به صورت فصلی ایجاد شود ، همین مسئله را می توان برای کاهش آنتی بادی و ایمنی نیز گفت.

در مورد Quaid 19 ، کاهش ایمنی و احتمال عود همان مشکلاتی است که مانع از کشف واکسن شده است.

برخی از کشورها قصد دارند برای کسانی که در برابر ویروس areola واکسینه شده اند ، گذرنامه صادر کنند تا از رفت و آمد آزادانه آنها جلوگیری شود ، اما دانشمندان احتمالاً تصمیم دولت را زیر سوال می برند.

برخی معتقدند با شروع طبیعی کورو ویروس و شیوع Covidia19 ، سرانجام نوعی مصونیت جمعی از این بیماری ایجاد می شود ، اما دانشمندان با مطالعه جدید خود به نتیجه متفاوتی رسیده اند. آنها می گویند از آنجایی که سیستم ایمنی بدن شش ماه پس از عفونت از کرونا ویروس مصون است ، احتمال دستیابی به مصونیت جمعی در برابر بلایای طبیعی بسیار کم است.

دکمه بازگشت به بالا