فیروز کریمی گذر از طنز، ورود به تراژدی!

فیروز کریمی گذر از طنز، ورود به تراژدی!

بهانه دلبیچ بعد از شکست 3-1 مقابل پرسپولیس ، حتی اگر واقعی هم باشد ، برای تماشاگران خنده دار است و هیچ کس این باور را ندارد. فایروز کریمی از خط طنز عبور کرد و اکنون بیننده تلویزیونی نمی داند چه کار کند و می گوید سرقت چشم و گوشه و خبرساز شدن واقعی یا اغراق آمیز است. “شما موفق خواهید شد.”

به گزارش دیباروز ، در یادداشتی در روزنامه ایران ورزشی احسان محمدی: “اگر فدراسیون فوتبال ایران یک مسابقه استندآپ کمدی داشت ، فیروز کریمی یکی از افرادی بود که برای مراقبت از آنها سرمایه گذاری کرده بود. یک مرد 63 ساله نمی تواند از خنده خودداری کند حتی وقتی دیگران او را توصیف می کنند خاطرات سریع پاسخگو ، خلاق و همیشه آماده تعجب.

کسانی که با فیروز کریمی کار کرده اند می گویند با وجود جدیت و سختگیری اش ، ذهن عجیبی دارد که همه چیز و همه را به خاطر می آورد و به خاطر می آورد و لمس می کند. آذر 2007 در اولین دوره جشنواره فیلم کمدی گل آقا مورد تقدیر قرار گرفت. شاید به همین دلیل است که تهیه کنندگان برنامه های تلویزیونی وی در چند سال گذشته او را کشف کردند و شبکه های مختلف تلویزیونی یکی یکی فایروز کریمی را پخش می کنند!

در حال حاضر ، اگر گوگل کنید ، متوجه خواهید شد که مجموعه ای از شوخ طبعی های او از بهترین سریال های پخش شده خنده دار تر است ، اما این سال ها گاهی اوقات افراط می کنند که فقط در قلب نمی گنجند. طنزپردازان می گویند حتی وقتی می خواهید دیگران را بخندانید لبخند نمی زنند.

بعد از بازی پرسپولیس و تراکتور ، وقتی کریمی طبق معمول تمام مدت کنار خط ایستاد و بازیکنان و داور را فریاد زد ، در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که “مأیوس شده است” و آنها نباید به آنها نامه بنویسند مربیان را مجبور کنید که به اینجا بیایند!

گفتن آن کلمات با چنان چهره جدی چیزی شبیه هجو باستر کیتون بود که دیگران را می خنداند اما لبخند نمی زد. این بار البته حرفه او از محدوده طنز فراتر رفت و شبیه یک تراژدی شد. مبارزه برای خنده. این واقعیت که شما 90 دقیقه از خط یادبود قدم نگذاشتید و همان 10 دقیقه کنفرانس مطبوعاتی شما را ناراحت کرد بیشتر شبیه بهانه بود. او یک مربی بزرگ است که هدایت تراکتورسازی این فصل را بر عهده داشته و در بسیاری از مسابقات به طور معجزه آسایی امتیاز کسب کرده است. آخرین مربی ایرانی قهرمان جام ملت های آسیا و البته مارکوپولو از صلاحیت کامل برخوردار است.

راهرو تهران ، سپاهان اصفهان ، بهمن کرج ، پلی اکریل اصفهان ، تراکتورسازی تبریز ، استقلال اهواز ، ابومسلم مشهد ، شهاب زنجان ، راه آهن شهرری ، استقلال تهران ، صبای قم ، داماش گیلان ، گوستارش فولاد ، شاهین بوشهر ، پاگ آیرون آور ، بیکان تهران ، ذوب آهن اصفهان ، ملوان بندر انزلی ، ترکان بجنورد و … تیم هایی هستند که فیروز خان در آنجا آموزش دیده است. او با برخی درخشان بود و بسیاری را در وسط رها کرد. با پاس او قهرمان آسیا شد و با استقلال اهواس در یک مرحله از مسابقات دست خالی ماند و در استقلال تهران به بن بست رسید و وقتی به سپیدرود گل زد با روغن مسجد سلیمان بیهوش شد.

فایروز کریمی مربی متفاوتی است. شخصیت نظامی در فوتبال. گاهی اوقات با شوخی های خنده دار این ورزش را هیجان انگیزتر می کرد و حالا که از نظر فنی دست خالی به نظر می رسد ، سعی می کند در بازار سهام بماند و البته موفق هم شده است. نادیده گرفته نشود ، گاهی اوقات تیم ها را شوکه می کرد و به طرز باورنکردنی سقوط می کرد ، و گاهی اوقات در کنفرانس مطبوعات چیزهایی می گفت که هنوز باورنکردنی بود. بهانه دلبیچ بعد از شکست 3-1 مقابل پرسپولیس ، حتی اگر واقعی هم باشد ، برای تماشاگران خنده دار است و هیچ کس این باور را ندارد. او از مرز طنز عبور کرد و حالا بیننده تلویزیونی نمی داند چه می کند و می گوید که دزدیدن چشم ها و گوشه ها و خبرسازها درست است یا اغراق آمیز است. او نیز موفق شد. “درست مانند آن اظهار نظر!”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا