برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

قهوه موکا گانودرما برای کبد چرب

توضیحات

قهوه گانودرما مدل موکا:

ترکیبی از قهوه ، شیر ، قارچ گانودرما ،شکلات است  دارای خواص بی نظیری می باشد که با داشتن طعمی مطلوب علاوه بر داشتن خواص قهوه و شکلات همچنین به دلیل داشتن قارچ گانودرما در ترکیب آن  دارای خواص بی نظیری می باشد که در درمان کبد چرب  بسیار تاثیرگذار است.

قهوه فوری گانودرما موکا برای کاهش بیماری آلزایمر و پارکینسون که درمان مشخصی ندارد بسیار تاثیرگذار است و باعث بهبود عملکرد مغز ، حافظه و عملکرد شخص  و…. میشود.

همچنین به دلیل داشتن جینسینگ در ترکیبات آن انرژی و شادابی را به فرد انتقال می دهد.

خواص قهوه موکا برای کبد چرب |طریقه مصرف گانودرما برای کبد چرب

 قهوه گانودرما مدل کافه موکا دارای ویتامین های سری B ، آنتی اکسیدان بالا(بیشتر از تمامی میوه ها و سبزیجات) است

همچنین قهوه گانودرما مدل موکا دکتر بیز در تنظیم فشار خون و قند خون بسیار موثر است است و در رفع مشکلات پوستی از قبیل زگیل ، اگزما و پی سی … کاربرد دارد و همچنین خطرات بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد.

 طرز مصرف:

یک ساشه از  بسته را داخل یک لیوان آب جوش حل کرده و قبل از صبحانه میل می نمایید.

 عوارض منع مصرف
قبل و بعد از عمل جراحی ، هنگام بارداری و شیردهی حتماً با مجوز پزشک مصرف شود.

 میزان مصرف:

میزان مصرف برای هر شخص  نسبت به توانایی و سیستم دفاعی  بدن فرق می کند. معمولاً برای بیماران پوستی شش ماه و برای درمان کبد چرب دو ماه ، برای کاهش قند خون شش ماه زمان نیاز است. که البته نسبت به سیستم دفاعی بدن هر شخص  این زمان کم و زیاد میشود.

 قهوه گانودرما مدل موکا ساخت ایران و حاوی ۲۰ ساشه در هر بسته میباشد. همچنین دارای مهر استاندارد و مجوز سازمان غذا و دارو و تاییدیه وزارت بهداشت می باشد.

برای اطلاعات بیشتر از خواص خواص و تاثیرات مصرف قارچ گانودرما به سایت  مراجعه نمایید.

کرایه و هزینه پستی رایگان میباشد.
پرداخت بعد از تحویل درب منزل انجام میشود.
به مدت 48 ساعت بعد از تحویل به هر دلیلی قابل برگشت میباشد.

فروشگاه دکتر بیز ارائه دهنده انواع محصولات دکتر بیز ارگانیک و طبیعی است که در تولید آن از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است لیست تمام محصولات دکتر بیز و خرید مستقیم از شرکت بدون واسطه را می توانید در همین جا تجربه کنید جهت خريد قهوه گانودرما دكتر بيز کلیک کنید

جهت قیمت و خرید قهوه سوپریم دکتر بیز مستقیم از شرکت دکتر بیز تهیه نمایید
قهوه گانودرما قیمت خیلی زیادی ندارد و اگر قیمت خرید قهوه گانودرما موکا دکتر بیز را از سایت ما بخواهید که دیگر کمتر هم می شود

دکمه بازگشت به بالا