علمی و پزشکی

كاغذ آزمايش تشخيصي كرونا انجام شد


افزایش اخبار Sun:

با شیوع ویروس Cowide 19 ، نیاز به تشخیص سریع ویروس مشهودتر شده است. به تازگی ، یک راه اندازی مبتنی بر MIT فرآیند توسعه یک فناوری حسگر کاغذ را آغاز کرده است که می تواند در کمتر از نیم ساعت coronavirus را تشخیص دهد. .

E255Bio نمونه ای از این آزمایش کاغذی را برای ارزیابی فوری به سازمان غذا و داروی ایالات متحده ارسال کرد که در صورت تصویب ، می توان در بخش های اورژانس بیمارستان برای تشخیص سریع افراد مبتلا به HIV-19 استفاده کرد.

كاغذ آزمايش تشخيصي كرونا انجام شد

فناوری تشخیصی کویت 19 توسط E255Bio ساخته شده است که توسط لی جاهرک و هرمان هلنملوتز در MIT توسعه یافته است ، و تشخیص پزشکی پزشکی کویت نیز طی چند سال گذشته از آن استفاده کرده است تا بتواند وسیله ای مشابه آزمایش بارداری را تولید کند ، به جز اینکه در این ابزارهای تشخیص پزشکی می توانند پروتئین های استخراج شده ویروسی را تشخیص دهند. از بدن بیمار

محققان قبلاً از فناوری موسوم به فناوری جریان جانبی برای تشخیص بیماری هایی مانند ابولا ، زیکا و بودانگ استفاده کرده اند.

این ابزار تشخیصی نوار نازک کاغذی است که دارای آنتی بادی بر روی آن است ، آنتی بادی هایی که به پروتئین خاصی از ویروس متصل می شوند و آنتی بادی دیگری که به نانوذرات طلایی متصل می شود.

بیمار در محلول غوطه ور می شود و سپس آزمایش کاغذ در محلول غوطه ور می شود.در صورت وجود ویروس ، پروتئین به آنتی بادی روی کاغذ متصل می شود و ترکیب بعد از 20 دقیقه لکه رنگی را تشکیل می دهد.

در حال حاضر دو روش برای تشخیص ویروس وجود دارد. به یک روش ، آزمایش خون برای تعیین آنتی بادی های آنتی بادی در بدن انجام می شود. با این حال ، آنتی بادی ها فقط چند روز قبل از بروز علائم قابل شناسایی هستند. نمونه ای از خلط از بیمار گرفته می شود که به واکنش پلیمری (PCR) نیاز دارد ، اما این بیماری به سرعت قابل تشخیص است ، اگرچه چندین ساعت طول می کشد.

مزیت این فناوری جدید این است که به زمان زیادی نیاز ندارد و می توان به راحتی انجام داد.


کلیه محتوای این سایت بر پایه سامانه آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، به همین خاطر مسوولیت این مقاله بر عهده پایگاه های اصلی بوده و دیباروز هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله ندارد.

دکمه بازگشت به بالا