عمومی

لایک ایرانی بخریم یا لایک خارجی؟

رونق کسب و کار به کمک اینستاگرام

اگر به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده‌اید، مناسب‌ترین روش پیشنهادی ما به شما جهت رونق کارتان، استفاده از اپلیکیشن محبوب اینستاگرام است. در دنیای امروز افراد جهت استفاده از خدمات و محصولات شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف به اولین جایی که مراجعه می‌کنند اینستاگرام می‌باشد. همچنین کاربران جهت کسب اعتماد مشتریان نسبت به خرید لایک و فالوور اقدام می‌کنند، چرا که اینستاگرام را بستری مناسب برای بازاریابی می‌دانند.

خرید لایک اینستاگرام ارزان
خرید لایک

شما به کمک اینستاگرام می‌توانید نسبت به انتشار تصاویر مرتبط با شغل خود اقدام کنید و افراد مختلف را در جریان جزییات کار خود قرار دهید. علاوه بر آن می‌توانید بر کار دیگر رقبای خود نیز اشراف داشته باشید و از نحوه تبلیغات آن‌ها و چگونگی تعامل با مشتریان، مطالب فراوانی بیاموزید.

به یاد داشته باشید که تعداد لایک‌ها و فالوورهای صفحه‌ی شما نشان دهنده میزان محبوبیتی است که دارید، بسیاری از افراد در شروع کسب و کار خود از طریق خرید فالوور ایرانی فعال ارزان و خرید لایک این محبوبیت را نشان می‌دهند. چرا که میزان بالای فالوور و لایک، در جلب اعتماد مشتریان تأثیری شگرف خواهد گذاشت. در ادامه مقاله در خصوص انواع لایک و تفاوت آن‌ها با یکدیگر صحبت کرده‌ایم، با ما همراه باشید.

انواع لایک، تفاوت آ‌ن‌ها با یکدیگر جهت خرید لایک

اجازه دهید پیش از بیان تفاوت این دو دسته، در خصوص الگوریتم لایک اینستاگرام مطالبی را برای شما بازگو کنیم. زمانی که شما محتوایی را در اینستاگرام پست می‌کنید، تنها ده درصد از فالوورهایتان می‌توانند پست شما را مشاهده کنند. اینستاگرام در صورتی پست را به بقیه فالوورها نشان می‌دهد که در پانزده تا بیست دقیقه آتی، بازخورد مثبتی را از آن ده درصد دریافت کند.

خرید لایک ایرانی ارزان
لایک ایرانی

اکنون که اهمیت لایک پست‌ها را متوجه شدید، ضرورت خرید لایک نیز برای شما مشخص شده است. حالا که قصد خرید لایک دارید، باید بدانید که دو نوع لایک ایرانی و خارجی داریم. لایک ایرانی از اکانت‌هایی دریافت می‌شود که آی پی ایران را دارند و لایک خارجی نیز از آی پی‌های خارجی دریافت می‌شود.

زمانی که شما برای خرید لایک ایرانی اقدام می‌کنید، به اینستاگرام پیامی غیر مستقیم می‌دهید که مطالب صفحه من از محبوبیت خوبی برخوردار است.در چنین وضعیتی و طبق الگوریتم اینستاگرام پست‌های شما برای افراد ایرانی بیش‌تری به نمایش در خواهد آمد. بنابراین معقولانه است که اگر کسب و کار شما بین المللی نیست، نسبت به خرید لایک ایرانی اقدام کنید.

حال اگر شما نسبت به خرید لایک خارجی اقدام کنید، پست‌های شما برای افراد خارجی به نمایش در خواهد آمد که هیچ  سودی برای رونق کسب و کار شما حاصل نخواهد شد. مگر این که محصولات شما استفاده‌ی بین المللی نیز داشته باشند.

به یاد داشته باشید که دریافت لایک خارجی علاوه بر مطالب ذکر شده، موجب افزایش بلاک شما می‌شود. چرا که اپلیکیشن اینستاگرام آن را فعالیتی غیر معمولی شناسایی می‌کند و قوانین سختگیرانه‌تری برای اکانت شما در نظر می‌گیرد. از طرفی اکانت‌های خارجی معمولاً توسط ربات ساخته می‌شوند و شناسایی آن‌ها از طرف اینستاگرام راحت‌تر بوده و در نتیجه شاهد ریزش ناگهانی تعداد فالوور و لایک‌ها خواهید بود.

دکمه بازگشت به بالا