برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

لذت بردن بیشتر از رابطه جنسی

نمی‌توانید اوج لذت جنسی را با همسرتان تجربه کنید؟ یا شاید می‌خواهید آن را از قبل هم قوی‌تر تجربه کنید؟ در اینجا توصیه‌هایی از متخصصین امور جنسی برایتان گرد آورده‌ایم که کمکتان می‌کند ارگاسم بهتری داشته باشید.

نقاط حساس را تحریک کنید

شکل‌های مختلف قرارگیری حین رابطه‌ جنسی کمکتان می‌کند به ارگاسم برسید. مثلاً زن روی همسرش قرار گیرد تا بالای ناحیه کلیتوریس او بر روی استخوان ناحیه تناسلی مرد برخورد کند. یا زن به پشت خوابیده و بالشتی زیر باسن خود قرار دهد. دکتر لائورا برمن می‌گوید، حتی می‌توانید از ویبراتور هم در طول رابطه جنسی استفاده کنید.

عضلات ارگاسم‌تان را تمرین دهید

تمرینات کیگل، تمرین سنتی برای زنانی است که می‌خواهند ارگاسم‌های ضعیف خود را تقویت کنند. باید بتوانید این عضلات را در کف لگن خاصره خود پیدا کرده و مانند حالت متوقف کردن ادرار این عضلات را سفت کنید. این تمرینات را هر روز چند مرتبه تکرار کنید و در زمان فشردن عضلات تنفس را فراموش نکنید.

ریلکس کنید

در یک تحقیق جدید که بر روی بیشتر از ۵۰ زن انجام گرفت، بیش از ۷۰ درصد از آنها استرس‌های کاری را در زندگی جنسی خود تاثیر‌گذار دانستند. مشخص است که کم بودن میل جنسی احتمال رسیدن به ارگاسم را پایین می‌آورد. بنابراین بهتر است مشکلات زندگی را پشت در اتاق خوابتان جا بگذارید.

قرص مکس پاور با افزایش جریان خون به آلت تناسلی کار می کنند. این می تواند به مردان کمک کند تا نعوظ قوی تری داشته باشند و برای مدت طولانی تری آن را حفظ کنند. سیلدنافیل، تادالافیل و وردنافیل همچنین می توانند به شل شدن عضلات در پایه آلت تناسلی کمک کنند که می تواند به تاخیر در انزال کمک کند.قرص های مکس پاور معمولاً 30 تا 60 دقیقه قبل از فعالیت جنسی مصرف می شوند. آنها ممکن است تا 4 ساعت موثر باشند. عوارض جانبی احتمالی قرص های Max Power عبارتند از:

  • گرگرفتگی
  • سردرد
  • سوء هاضمه
  • تاری دید
  • تغییرات در بینایی رنگ

اگر هر یک از این عوارض جانبی را تجربه کردید، مهم است که با پزشک خود صحبت کنید.

Enjoy sex more

بهترین برندهای محصولات زناشویی

وقتی که قصد خرید ژل روان کننده یا انواع قرص تقویت قوای جنسی داشته باشید، حتما با برندهای مختلفی رو به رو خواهید شد. بهترین برند محصولات زناشویی کدام است؟ قرص ایکس اید بهتر است یا قرص ترادامیکس ترادا فارما؟ کدام یک را انتخاب کنیم؟ در حقیقت ما بهترین انواع محصولات زناشویی را ارائه می‌دهیم که کاملاً امتحان شده هستند و در بازار طرفداران بسیاری دارند. برندهایی همانند نچ کدکس، سوئیس کیر، اموشن، کاپوت، چرچیلس، ایکس دریم، شادو، آورز، پاور من و… جزو بهترین برندهای تولید کننده محصولات زناشویی به حساب می‌آیند.

خرید آنلاین از تیمار طب محصولات جنسی چه مزایی دارد؟

در بین فروشگاه‌های حضوری، یک فروشگاه وسایل زناشویی وجود ندارد. معمولاً برای خرید محصولات زناشویی، باید به داروخانه‌ها مراجعه کرد. در این موارد هم بسیاری به خاطر خجالت، دچار مشکل می‌شوند. همین موضوع باعث می‌شود تا خرید اینترنتی وسایل جنسی بسیار پُرطرفدار باشد. خرید محصولات بهداشت جنسی با ارسال محرمانه باعث می‌شود تا اعضای خانواده و کسانی که با آن‌ها زندگی می‌کنید نیز متوجه خرید شما نشوند.

در خرید اینترنتی محصولات جنسی، می‌توانید به راحتی محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید. برای مثال انواع داروی تقویت قوای جنسی برای افرادی با مشکلات مختلف وجود دارد. وقتی که در داروخانه حضور داشته باشید، شاید به خاطر خجالت و نگاه سنگین دیگران، سریعاً اولین محصولی که به شما ارائه می‌شود را خریداری کنید. حتی از نظر قیمتی نیز نمی‌توانید این محصول را با محصولات دیگر مقایسه نمایید. این در حالی است که در خرید اینترنتی وسایل جنسی می‌توانید انواع محصولات را در کنار هم بگذارید و با یکدیگر مقایسه کنید. در نهایت بهترین گزینه را خریداری نمایید. در این حال دیگر خبری از خجالت‌زدگی نیز نیست. در ضمن یک فروشگاه لوازم زناشویی اینترنتی، دارای تنوعی به مراتب بیشتر از یک داروخانه ساده حضوری است.

خرید محصولات زناشویی از داروخانه آنلاین تیمار طب

یک فروشگاه اینترنتی تخصصی تیمار طب در زمینه انواع دارو و محصولات مرتبط با بهداشت و سلامتی است. در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید انواع مکمل‌های غذایی، محصولات زیبایی و مراقبت از پوست و البته محصولات زناشویی را تهیه کنید. این فروشگاه یک فروشگاه لوازم جنسی نیز به حساب می‌آید. بخش فروشگاه محصولات زناشویی داروخانه آنلاین، تنوع بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید با خرید محصولات زناشویی اصل، زندگی زناشویی خودتان را نجات دهید.

انواع داروی تقویت قوای جنسی یا حتی قرص تاخیری با برندهای مختلف در این فروشگاه موجود هستند. شاید خرید قرص افزایش میل مردان در داروخانه کمی برای آقایان دشوار باشد و باعث خجالت و سرافکندگی آن‌ها شود. این در حالی است که با خرید داروی تقویت قوای جنسی به صورت اینترنتی از داروخانه آنلاین، بدون خجالت و شرمندگی، مشکل جنسی خود را برطرف خواهید کرد. همچنین حتی اگر در خرید و انتخاب محصول مد نظر خود دچار تردید هستید، می‌توانید از مشاوره آنلاخرید محصولات جنسی آنلاین یکی از راحت ترین روش های خرید محصولات خصوصی زناشویی است.

در حال حاضر یکی از معضلات موجود در جامعه عدم احساس رضایت از روابط زناشویی است. زوج های جوان به علت اینکه اطلاعات کافی و درست در مورد محصولات جنسی ندارند، همواره با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند. چون این محصولات جزو محصولات  خصوصی زناشویی به حساب می آید، برای بسیاری از افراد رفتن به داروخانه و خرید حضوری بسیار سخت است. به همین منظور شما خرید محصولات جنسی آنلاین، مشاوره محصول مورد نیاز خود را ازدریافت کنید.

فروشگاه محصولات زناشویی با مجوز از وزارت بهداشت

خرید لوازم زناشویی مستقیما بر روی سلامت بدن ما تاثیر میگذارند، حتما باید از جایی معتبر و مورد اطمینان با داشتن مجوز از وزارت بهداشت تهیه شوند.توصیه میکنیم که محصولات بهداشتی خود را حتما از فروشگاه های دارای مجوز تهیه کنید.

خرید آنلاین محصولات بهداشتی و جنسی ویژه خانم ها

محصولات زناشویی ویژه بانوان شامل انواعی از محصولاتی هستند که برای بهبود و افزایش لذت جنسی زنان طراحی شده‌اند. این محصولات عبارتند از: کاندوم های مخصوص زنان، ژل های روان کننده، ژل های التیام بخش، محصولات بهداشتی زنان مثل ژل های شست و شو بانوان،پدهای یکبار مصرف،شورت یکبار مصرف،نوار پهداشتی و کاپ قاعدگی و …..می باشد.

نکته:جهت مشاهده تصاویر روی لینک زیر کلیک کنید.

youtube

جهت خرید و آگاهی قیمت های محصولات داروخانه تیمار طب می توانید با شماره تماس 09024865544 در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا