عمومی

لغو پرواز‌های انگلیس و آفریقای جنوبی به ویتنام

طبق پایگاه داده دیباروز ،

وزارت بهداشت ویتنام امروز (سه شنبه) بیانیه ای صادر کرد و گفت که خطر نفوذ و شیوع بیماری در ویتنام بسیار زیاد است. به خصوص کسانی که از کشورهای انگلیسی به ویروس آلوده شده اند.

در نتیجه ، دولت پروازهای خود را از انگلیس و آفریقای جنوبی به حالت تعلیق درآورد.

در همین حال ، مقامات محلی در ویتنام روز شنبه اعلام کردند که اولین مورد از نوع جدید ویروس کرونا انگلیس را شناسایی کرده اند.

کمیته هماهنگی ملی ویتنام برای پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا اعلام کرد که گونه جدید ویروس کرونا انگلیس در یک زن 45 ساله ویتنامی شناسایی شده است.

شناسایی نوع جدید و جهش یافته ویروس کرونا ویروس انگلیس که 70 درصد بیشتر از نوع اصلی است ، اولین بار در 14 دسامبر سال جاری در این کشور مشاهده شد.

این ویروس که می تواند کودکان را آلوده کرده و مانند بزرگسالان بیمار کند ، اولین بار در کنت انگلیس مشاهده شد. اما سه ماه بعد ، وزیر بهداشت انگلیس مت هانكوك موضوع را در پارلمان مطرح كرد و در 19 دسامبر ، نخست وزیر انگلیس ، بوریس جانسون این موضوع را اعلام كرد.

ویروس Covid-19 از زمان آغاز شیوع بیماری در دسامبر سال 2019 بیش از 1.82 میلیون نفر را در 191 کشور کشته است. تعداد کل افراد آلوده در جهان از 83.68 میلیون نفر گذشته است.

دکمه بازگشت به بالا