اجتماعی

ماجرای تصرف ۲۶ هزار متر مربع از اراضی اسکله بندرترکمن/ دستور شناسایی ساختمان‌های ناایمن

دیباروز/ گلستان مدیرکل بازرسی گلستان جزئیات مصادره 26 هزار مترمربع زمین در بندر ترکمنستان و بازگرداندن آن به بیت المال را تشریح کرد.

محمدتقی حاجی مشهدی امروز دوشنبه 6 تیرماه در نشست خبری با خبرگزاری گلستان رسانه در تشریح ماجرای بازگرداندن 26 هزار متر مربع از اراضی دولتی تصرف شده در بندرترکمان گفت: 26 هزار مترمربع از بندر بندرترکمان توسط این اداره کل گزارش شد. یک نفر، بررسی های ما نشان داد که این فرد قبلاً این زمین ها را تصرف کرده و شکایتی تشکیل شده که منجر به ابطال مدارک این فرد شده است.

وی افزود: چهار سال بعد مجدداً این شخص با بی توجهی مسئولان ذی ربط درخواست دادخواست ابطال اراضی دولتی را داد که پس از پیگیری های ما، تجدیدنظر لغو و مقرر شد این اراضی متعلق به دولت و بیت المال باشد. .” مراجعه کنید.

مدیرکل بازرسی گلستان با بیان اینکه در رابطه با موضوع تصرف اراضی اسکله بندرترکمن وظیفه دستگاه اجرایی ذیربط ابطال مدارک شخص مورد نظر است که با وی انجام شده است، گفت: مکاتبات لازم

حاج مشهدی از دستور اداره کل بازرسی گلستان برای شناسایی ساختمان های ناایمن خبر داد و گفت: حادثه کلانشهر حرکتی بود برای دستگاه های نظارتی و اجرایی برای جلوگیری از حوادث مشابه، شناسایی و اعلام ساختمان های ناایمن در استان.

مدیرکل بازرسی گلستان با اشاره به عدم احیای خلیج گرگان، خاطرنشان کرد: رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از خلیج گرگان، شفاف سازی های لازم را از مسئولان دریافت کرد و پس از آن پیگیری ها آغاز شد. اخطارها و تذکراتی به مسئولان مربوطه داده شد.

وی با بیان اینکه مکاتبات مختلفی در خصوص احیای خلیج گرگان انجام شده است، گفت: به طور مرتب به رئیس سازمان بازرسی کل کشور گزارش می شود. اما این بخش دیگری از اقدامات سایر شهرستان ها است و همه آنها نیازمند تلاش مضاعف هستند و وظیفه ما این است که این اقدامات را به هم نزدیک کنیم.

الحاج مشهدی با اشاره به اینکه وظیفه ما آسیب شناسی و نظارت بر فعالیت و عملکرد مدیران و دستگاه های اجرایی است، گفت: رویه هایی در حوزه خلیج گرگان وجود داشت که مستقیما وارد دستگاه قضایی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا