اقتصادی

ماجرای ورود بانک‌ها به فروش سهام عدالت

یک عضو شورای عالی بورس از اطلاعات دقیق از ورود بانک ها به فروش سهام سهام توضیحات.

گفت: مسلمان در مصاحبه با یاهو! در مورد ورود این بانک به فروش سهام عدالت توضیح داد: در شورای عالی بورس این موضوع مطرح شد که بسیاری از مردم در خدمت عادلانه سهام و به خصوص در شهر دور شعب کارگزاریها دسترسی به, باید به تایید, حال حاضر برخی از شعب بانک های ارائه تعدادی از خدمات را به مالک ارائه سرمایه است.

او ادامه می دهد: از آنجا که تعدادی از بانک ها و کارگزاران و قانون نهایی از طریق کارگزیها انجام می شود. هدف از این اقدام است و بازدید برای همه. لازم به ذکر است که حدود 50 میلیون نفر می توانید به نمایشگاه و وجود دارد بسیاری از مردم که با تجربه ظاهر از سهام آنها و در مناطقی که صنعت کارگزاریها که در آن توسعه است. اگر چه در حال حاضر وجود دارد هزاران نفر از شاخه های ملکی در سراسر کشور, هیچ, اما برخی از مردم دسترسی ندارند.

این عضو شورای عالی بورس تاکید کرد که شعبه بانکهایی که وجود دارد این است که یک کارگزاری است که می تواند خدمات برای سهام عدالت به دانشگاه پژوهش ارائه شده است. می گویند: می شود دارندگان سهام عدالت است که آنها تمایل سهام پس از آزادی از فروشنده فرد باید کد سهام یادگیری کارگزار مراجعه. البته هفته گذشته بود و پذیرفته شده توسط خدمات اخذ کد بورسی برای چگونه به انجام این کار است. حتی فرایند احراز هویت نیز به زودی به صورت الکترونیکی در خواهد بود اما می تواند مشولان به خدمات کارگزاریها نیاز به پیدا کردن.

بر اساس این گزارش امروز رئیس جمهور تاکید کرد ضرورت فراهم کردن شرایط برای فروش سهام به سهلترین راه می اما باید قانون در دوشنبه شورای عالی بورس گفت: “خوشحالم که شورای عالی بورس دیروز تایید شده است که این بانک می تواند در این زمینه برای کمک به به … همه افرادی که می خواهم برای به اشتراک گذاشتن برای فروش آن می تواند این بانک را در مورد بهره از قدرت از وکیل و بانک در تاریخ مشخص شده در بازار سهام یک فرد فروش و پول را به صاحب بازده سهام.
پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا