اقتصادی

فعلا یک بانک کارت اعتباری ۷ میلیونی صادر می کند

مدیر بخش اعتبارات بانک مرکزی در مورد اینکه بانک ملی اکنون صدور کارت هفت میلیون رفاه اجتماعی را آغاز کرده است ، گفت: البته تا دو هفته آینده سایر بانک های عامل قادر به تأمین اجتماعی هستند کارت رفاه به متقاضیان. ” امید است در آینده ای نزدیک سایر بانک ها نیز به این پروژه معرفی شوند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ، شهرزاد دانشمندی با اشاره به اعلام “روش صدور کارت رفاه و تأمین مالی زنجیره تولید” ، توضیح داد: ایجاد این زنجیره.

و در مورد سازوکار کارت رفاه اجتماعی ، این مقام بانک مرکزی گفت: “سازوکار این کارت به مشترکان معیشتی و افراد عادی یا دارندگان” سهام عادلانه “که هنوز سهام خود را نفروخته اند اجازه می دهد یا افراد عادی می توانند از اسناد دیگر استفاده کنند به تشخیص بانک عامل. ” برای دریافت این کارت اقدام کنید. بنابراین متقاضیان می توانند با مراجعه به بانک های عامل ، درخواست کارت حمایت مالی کنند.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی در مورد سقف اعتباری و شرایط بازپرداخت این کارت های اعتباری گفت: این کارت رفاه با حداکثر هفت میلیون تومان و حداکثر دوره بازپرداخت 18 ماهه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. آنها می توانند کالاها و خدمات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی افزود: کارت اعتباری کارت رفاه برای خرید کالا و خدمات در فروشگاه ها و کارت سازگار با قرارداد اعلام شده توسط بانک های عامل و طرف قرارداد در سیستم رفاه ایران امکان پذیر است و سایر معاملات از جمله برداشت وجه و انتقال وجه از کارت مجاز نیست.

از طرف دیگر ، دارندگان ایستگاه های فروش که بیشتر فروشگاه های زنجیره ای هستند ، می توانند با انعقاد قرارداد با بانک های عامل ، از اسناد تجاری مانند “اوراق موقت” یا “اوراق اسنادی” برای تأمین امنیت زنجیره تولید خود استفاده کنند. دانشمندی گفت: در زنجیره تولید قابل معامله است و درنهایت متناسب با حق بیمه دریافتی از مردم توسط بانک عامل پرداخت می شود.

وی درباره بانک های شاغل در این پروژه گفت: در حال حاضر پنج بانک “ملی ایران” ، “مالات” ، “ایران صادرات” ، “تیجار” و “رفاه کارگران” بانک های عامل این پروژه هستند و اکنون بانک ملی پروژه مقدماتی و شروع شده است. البته تا دو هفته آینده سایر بانک های عامل می توانند کارت های حمایت مالی را به متقاضیان ارائه دهند و امید است در آینده ای نزدیک سایر بانک ها نیز به این پروژه معرفی شوند.

به گفته مدیر گروه اعتبارات بانک مرکزی ، این بانک به منظور حمایت از معیشت و افزایش قدرت خرید اقشار مختلف جامعه و همچنین بهبود روند تأمین مالی زنجیره تولید ، مراحل صدور اجتماعی کارت های رفاه و زنجیره تولید. تأمین مالی پنج “بانک ملی ایران” ، “مالات” ، “صادرات ایران” ، “تیجار” و “رفاه کارگران” با سهمی کمتر از دویست هزار کارت و سقف فردی هر متقاضی هفتاد میلیون است. ریال.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا