اجتماعی

گردشگران در ایران سیم‌کارت و خدمات بانکی دریافت می‌کنند

مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز در حاشیه نهمین روز از نمایشگاه دستاوردهای وزارت ملت، تفاهم نامه چهارجانبه امضا شد. با حضور دکتر حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، حمید فروزان افزود: با امضای این تفاهم نامه سامانه ای ایجاد می شود که گردشگران از سیم کارت گردشگری، دسترسی به اینترنت و خدمات بانکی برخوردار شوند.

وی تاکید کرد: یکی از مسائل و مشکلات گردشگران همواره نبود خدمات ارتباطی و بانکی با ابتکار اداره کل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همراهی با رفاه کارگران بوده است.بانک رایتل شرکت و معاون وزیر گردشگری “صنایع دستی این مشکلات را حل خواهد کرد.

فروزان خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود در این همکاری چهارجانبه حضور گردشگران تسهیل شود و در نتیجه شاهد حضور گردشگران بیشتری در ایران باشیم.

وی گفت: این تفاهم نامه بین شرکت رایتل برای اهدای سیم کارت گردشگری، بانک رفاه برای ارائه خدمات بانکی به گردشگران، معاون وزیر گردشگری در وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل وزارت برای جذب گردشگر به ایران همکاری کند.»

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وی گفت: این نشست و امضای این تفاهم نامه در واقع آغاز اجرا و آمادگی برای ارائه این خدمات در کشور عربی متحده است. امارات.” بخش گردشگری».

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا