ماموران یگان ویژه با مغازه‌های مردم چه می‌کنند + فیلم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ماموران یگان ویژه با مغازه‌های مردم چه می‌کنند + فیلم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، فیلم هایی به سرعت در فضای مجازی منتشر می شود و فیلم هایی از تخریب اموال مردم توسط یگان های ویژه! اما داستان چیز دیگری است! این افراد عمدتاً دزد و زورگیر هستند اما در موارد اغتشاش و اغتشاش نه به بهانه سرقت و زورگیری بلکه در راستای تخریب نیروی انتظامی به میدان آمدند.

این را می توان از سیگار کشیدن و خالکوبی آنها فهمید! پیش از این سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفته بود عده ای اراذل و اوباش با پوشیدن لباس پلیس در جریان اغتشاشات و دستیابی به اهداف شوم خود یعنی اخاذی سعی در خدشه دار کردن چهره پلیس دارند.

پیش از این خبرگزاری آنلاین در خبری با عنوان «مخرب موتورسیکلت ها چه کسانی بودند؟ یکی از این اخبار کذب بررسی و منتشر شد و چند روز بعد حجت الاسلام برخقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تایید این خبر اعلام کرد که به دنبال هویت این عوامل هستند.

اکنون فیلمی برای خبرگزاری آنلاین ارسال شده است که در آن شاهد رفتارهای متفاوت با آنچه ضدانقلاب در مورد رفتار ماموران یگان ویژه است، هستیم.

در روزهایی که رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی متخاصم تحت فرمان آن تلاش می‌کنند تا مخاطبان خود را متقاعد کنند که ماموران یگان ویژه در حال تخریب اموال مردم هستند.

ماموران یگان ویژه وقتی متوجه شکسته شدن شیشه های یک مغازه در تهران می شوند با پارچه ای که از دست اهالی محل می گیرند سعی می کنند از آن مغازه محافظت کنند تا اموال این مغازه در خطر سرقت قرار نگیرد. .

یکی از این مشتریان به خبرنگار آنلاین گفت: در گشت زنی ها متوجه شدیم یکی از مغازه های حاشیه خیابان شیشه هایش شکسته است که صاحب این مغازه در آن مکان حضور ندارد.

این افسر گفت: ما و سایر همکارانمان تصمیم گرفتیم که مغازه را با پارچه ای استتار کنیم تا وسایل او به سرقت نرود.

این در حالی است که رسانه ها موفق به کشتار مردم به دست ماموران انتظامی و امنیتی نشده اند و اکنون اخبار نادرستی از جمله تخریب اموال توسط ماموران پلیس را آورده اند.

دکمه بازگشت به بالا