عمومی

مزایای نگه داشتن بدن هیدراته در قرنطینه خانه

تامین بدن با آب مورد نیاز ، تضمین کننده محافظت کامل در برابر ویروس نیست ، اما برای سلامتی و رفاه عمومی انسان در درازمدت مهم است.

به گزارش دیباروز ، عصر ایران روزنامه دیلی میل گزارش داد: “از آنجا که بیماری کوویدا 19 در سراسر جهان رواج دارد ، حفظ سلامت و فعالیت های روزانه برای اطمینان از کاهش خطر عفونت مهم است.” وجود دارد

در کنار غذا خوردن سالم و ورزش منظم ، هیدراتاسیون منظم بدن با آب و سایر نوشیدنی های سالم مانند چای های بدون شیرین ، یکی دیگر از عوامل مهم در حفظ سلامتی است. حدود 75٪ بدن انسان از آب تشکیل شده است. همچنین ، بسیاری از افراد به دلیل وجود قرنطینه فعلی خانه و فعالیت کمتری ممکن است به حفظ بدن هیدراته توجه کمتری داشته باشند که در نهایت می تواند منجر به کمبود پوست ، بیماری و سایر مشکلات بهداشتی ناخواسته شود.

تامین بدن با آب مورد نیاز ، تضمین کننده محافظت کامل در برابر ویروس نیست ، اما برای سلامتی و رفاه عمومی انسان در درازمدت مهم است. در اینجا برخی از مزایای مرطوب نگه داشتن بدن در طول تاج کروناویید جدید شما وجود دارد.

از کم آبی بدن خودداری کنید

کم آبی بدن می تواند تأثیر منفی بر سلامت قلب و عروق ، عملکرد کلیه ، تعادل الکترولیت و سایر عملکردهای بدن داشته باشد. دریافت آب مورد نیاز بدن روشی بدیهی برای جلوگیری از آن است. برای مرطوب نگه داشتن بدن ، نه تنها باید به مصرف مایعات مفید مانند آب و چای گیاهی توجه کنید بلکه حفظ تعادل در بدن نیز مهم است. اگرچه مقدار آب مورد نیاز در افراد مختلف متفاوت است ، اما نوشیدن حداقل هشت لیوان آب هدف خوبی برای بزرگسالان است. کودکان در روز به 5 تا 6 فنجان مایع نیاز دارند و نوجوانان به بیش از 10 فنجان احتیاج دارند.

از مریض شدن خودداری کنید

علاوه بر آبرسانی بدن ، نوشیدن مایعات کافی به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. مرطوب نگه داشتن بدن در هنگام بیماری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر دچار مشکلات گوارشی مانند استفراغ ، اسهال و حالت تهوع هستید ، نوشیدن مقدار زیادی مایعات در روز از اهمیت بیشتری برخوردار است. مشکلات دستگاه گوارش یکی از دلایل اصلی کم آبی بدن در کودکان است.

حفظ پوست سالم

کم آبی باعث کاهش خاصیت ارتجاعی پوست می شود و باعث خشکی و زبری می شود. مرطوب نگه داشتن بدن می تواند به بهبود وضعیت پوست کمک کند.

پیشگیری از یبوست

تأمین آب بدن عامل مهمی در جلوگیری از یبوست بخصوص در کودکان است. مصرف کافی مایعات در طول روز یکی از دلایل اصلی یبوست در کودکان است. اگرچه انتخاب فیبر و مواد غذایی می تواند خطر ابتلا به یبوست را کاهش دهد ، اما نوشیدن مقدار زیادی مایعات در طول روز بسیار مهم است.

بدن خود را خنک نگه دارید

دریافت آب مورد نیاز بدن می تواند به شما در خنک شدن کمک کند زیرا به تنظیم دمای بدن کمک می کند. این امر به ویژه هنگام ورزش بسیار مهم است زیرا کمبود آب بدن می تواند در میانه تمرین خستگی ایجاد کند و در نتیجه ، زودتر از زمان پیش بینی شده ، ورزش را در خانه متوقف کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا