عمومی

مسئولان، مسئول حفاظت از ارز خارجی شده اند

با توجه به پایگاه داده شبکه خبری ،

قاضی زاده الهاشمی گفت: در دولت صلح ما بسته مفصلی از 213 پروژه شامل 51 پروژه مربوط به كنترل تورم و قیمت ها را تهیه كرده ایم.
بیشتر کسری بودجه کشور تحت پوشش تورم است.

قاضی زاده هاشمی به دلیل پاسخ به سوال اول نامزدها انتقاد کرد
قاضی زاده الهاشمی ادامه داد: “این واقعیت که بحث اقتصادی در حال تغییر است ، نشان می دهد برخی از دوستان برنامه ای برای اداره کشور در سال های اخیر مانند سال های اخیر ندارند.”

قاضی زاده هاشمی گفت: “مهمتر از دولت وجود ساختارهای سرکوبگر نادرست است و برای اصلاح اقتصاد و مبارزه با فساد باید سازوکارهای سرکوبگر اصلاح شود.”

وی ادامه داد: “بیشترین اجاره داده شده در حال حاضر وام بانکی است ، زیرا نرخ سود کمتر از نرخ تورم است و این باعث می شود که وام گیرنده پول را پس ندهد.”

قاضی زاده الهاشمی در مورد دیدگاه های اقتصادی خود گفت: دولت باید زانوی خود را از گردن مردم بردارد.

آقای قاضی زاده گفت: “ما سیستم تحول را به منظور تغییر اکوسیستم کشور طراحی کردیم. ما برنامه ای داریم که تورم را طی 4 سال به کمتر از 5٪ کاهش می دهیم و مشکل اشتغال و ازدواج جوانان را حل می کنیم.”
وی ادامه داد: بورس سهام یک مشکل جدی دارد که ما با 3 دستورالعمل در 4 روز اول از دولت آن را برطرف خواهیم کرد و به سمت رشد بازار حرکت خواهیم کرد.

ما شاهد مافیایی درگیر در واردات هستیم

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به س aboutالی درباره جلوگیری از واردات بی رویه گفت: ما شاهد یک مافیای درهم تنیده در واردات هستیم که تولید را با رانت های مختلف تهدید می کند.

آقای قاضی زاده الهاشمی گفت: “هدف اصلی دولت مسئول باید حمایت از تولیدات محلی باشد و سازوكارهای مختلفی برای آن وجود دارد.”
وی افزود: بخشهای مختلف اقتصاد مواد اولیه خود را جداگانه تأمین می كنند و ما گروهی را برای مدیریت این امور و پاسخگو بودن به دولت مركزی طراحی كرده ایم.

دکمه بازگشت به بالا