مشارکت بیش‌از ۷۰۰ هزار نفری در پویش آجر به آجر/ ساخت ۲مدرسه در هراستان از محل وجوه جمع‌آوری شده

مشارکت بیش‌از ۷۰۰ هزار نفری در پویش آجر به آجر/ ساخت ۲مدرسه در هراستان از محل وجوه جمع‌آوری شده

رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس دولتی گفت: “در حال حاضر ، ما شاهد حضور و مشارکت بیش از 700000 نفر در آجر به وسیله حرکت آجری هستیم ، که البته با یکدیگر متفاوت است.” وی گفت: نهادینه سازی فرهنگ مشارکت در امر خیر مدرسه سازی.

میراله رخشاني آنلاین در مصاحبه با دیباروز ، با اشاره به بسته تحول سازمان نوسازی مدارس ، پروژه “آجر به آجر” گفت: “این پروژه آجر به دنبال مشارکت افراد بیشتری در مدرسه است.” آهسته. تدریجی.

وی افزود: “در واقع ، در این پروژه ، ما به دنبال جمع آوری تعداد ریال و افزایش تعهد اهداكنندگان برای ساخت مدرسه نبودیم ، اما هدف ما افزایش مشاركت و نهادینه كردن فرهنگ مشاركت در خیر مدرسه است “

رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس دولتی با بیان اینکه تا سپتامبر سال جاری 200 هزار نفر در این طرح مشارکت داشتند ، گفت: در یک نظرسنجی دیگر 130 هزار نفر دیگر به این طرح پیوستند و تعداد شرکت کنندگان به 330 هزار نفر رسید ، و در حال حاضر شاهد حضور و مشارکت بیش از 700000 نفر در یک نظرسنجی آجر به آجر هستیم که البته میزان مشارکت استان ها از یکدیگر متفاوت است.

رخشاني آنلاین ادامه داد: از مبالغ جمع آوري شده در هرستان ، از اولين نظرسنجي كه راه اندازي شد ، ساخت مدرسه در هرات و در نظرسنجي دوم اين پروژه ، ساخت مدرسه ديگر در هرستان در دستور كار قرار گرفت. از هر بودجه دو مدرسه در هر استان ساخته می شود و این پروژه ادامه خواهد داشت.

وی تعهد خیرین در ساخت مدارس در سال گذشته را 1550 میلیارد تومان و امسال 2 هزار و 100 میلیارد تومان عنوان كرد كه در دو ماه گذشته به 2300 میلیارد تومان رسید و انتظار داریم تا اردیبهشت سال آینده به 3000 میلیارد تومان برسد. عمومی. لبنا لبنا ، که یک ساختمان خوب مدرسه است ، به تدریج زنده می شود و چون کار فرهنگی طولانی می شود ، نباید آن را رها کرد. جامعه خیریه مدرسه سازی که در سال 1977 تاسیس شد ، در اصل یک نهال جوان بود و اکنون به درخت بزرگی تبدیل شده است.

رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور تأکید کرد که باید به یک پروژه سنگ به سنگ فرصت دهیم تا در جامعه نفوذ کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا