اقتصادی

مشکلات نهاده‌های دامی باید هر چه زودتر رفع شود

دیباروز/ تهران فرماندار شهرستان ورامین گفت: مشکلات ورودی و توزیعی وجود دارد که باید هرچه سریعتر مرتفع شود چرا که اقتصاد شهرستان ورامین بر پایه دامداری و کشاورزی است و با معیشت مردم ارتباط مستقیم دارد.

جلسه بررسی توزیع نهاده های دامی امروز سه شنبه 10 اسفندماه با حضور دراویش فرماندار ورامین، معاون برنامه ریزی و توسعه در فرمانداری و مدیر جهاد کشاورزی ورامین، سندیکای و ورامین برگزار شد. تعاونی. مدیران و فعالان این حوزه.

مجید درویچی فرماندار ورامین در این جلسه اظهار داشت: توزیع نهاده ها در شهرستان های همجوار باید تفکیک شود تا در حوزه نظارت و کنترل بتوانیم دست دلال و نهاده های دولت را در سریع ترین زمان ممکن قطع کنیم. رسیدن به یک پرورش دهنده واقعی

وی افزود: مشکلات ورودی و توزیعی وجود دارد که باید هرچه سریعتر برطرف شود زیرا اقتصاد شهرستان وابسته به دامداری و کشاورزی است و با معیشت مردم ارتباط مستقیم دارد.

فرماندار ورامین با اشاره به تلاش های شهرستان برای حمایت از دامداران گفت: از ابتدا پیگیر مشکلات دامداران به ویژه در زمینه توزیع نهاده های دامی بوده و تمام تلاش خود را برای احقاق حق و حقوق دامداران انجام خواهم داد. تهیه کنندگان.” دامداران از دشت ورامین استفاده کرده اند.

الدرویشی یادآور شد: متاسفانه با بررسی ها و مستندات موجود، تعاونی ها نهاده های دولتی را به صورت عادلانه توزیع نمی کنند و شاهد هستیم که در این زمینه بیش از حد توزیع می شود و یا تذکراتی در خارج از شبکه وجود دارد. با تعاونی های متخلف قاطعانه برخورد خواهد شد.

فرماندار ورامین با اشاره به کمبود نهاده ها با نرخ غیردولتی گفت: نهاده های غیردولتی وارد کشور نمی شود اما متاسفانه شاهد فروش رایگان نهاده ها در شهرستان هستیم، سوال اینجاست که این نهاده ها از کجا آمده است؟ متاسفانه پاسخ روشن است و دلیل آن توزیع ناعادلانه نهاده های دامی و ورود آنها به شبکه غیرمجاز و فروش رایگان آنها است.

الدرویشی در پایان سخنان خود تصریح کرد: با هماهنگی هایی که در معاونت برنامه ریزی و توسعه استانداری صورت گرفت، با تشکیل کارگروه ویژه، حوزه توزیع نهاده ها به طور ویژه مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا