عمومی

مشکل زیرساختی روستاهای شهرستان چوار حل می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علی اکبر بسطامی عصر جمعه از زیرساخت ها بازدید کرد روستاها شوفار وی گفت: خوشبختانه عملیات بهسازی و ایمن سازی پل بین روستاهای برجعلی و . ممنوع کردن به همین ترتیب که یکی از خواسته های اصلی مردم این دو روستا در سال های اخیر بود.

وی با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت و ایمنی مسیرهای حمل و نقل روستایی، تسهیل تردد را همواره در اولویت قرار داد. بیشتر خواسته اهالی این روستا این است که با رفع شیب تند این پل مشکل تردد بین این دو روستا حل شود.

شایان ذکر است به منظور ایمن سازی پل روستا برج علی بان به همین ترتیب 40 هزار متر پل 10 هزار متر متر مربع عملیات خاکبرداری زیر 10000 مترمربع فونداسیون، پل 2 متری و دیوارهای حائل 30 متری به ارتفاع 2.5 متر توسط پیمانکار پروژه در مدت زمان معین انجام می شود.

نماینده مردم استان در شورای اسلامی نیز از روستاها بازدید کرد اندازه کوچکو منبع من اگرو پای من اگربهار رمضان شمن بولیو خشکو شمزی و ممنوع کردن زیارت از آخرین وضعیت ارتباطی در این روستاها مطلع شد.

نماینده مردم ایلام در شورای اسلامی در این بازدیدها مدیرکل راه و حمل و نقل جاده و فرماندار شوفار وی گفت: رسیدگی به مسائل عمرانی، تولیدی و اشتغال در روستاها قسمتی از از اهداف راهبردی قانونگذار بوده و اقدامات خوبی برای رفاه و طول عمر مردم در این مناطق انجام شده است.

درب دو طرف جاده ترافیک سهشدار تا شهرک صنعتی آسفالت 10 کیلومتر به سمت حاج بختیار پردهروستای آسفالت ممنوع کردن زیارت به طول 4 کیلومتر آسفالت است دهکده شام جی طول آن 3400 متر است و از جمله اقداماتی است که در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

البسطامی با مردم روستا نیز دیدار کرد خم کن دور و بر مشکل برق این روستای فرخنده را حل کنید.

دکمه بازگشت به بالا