عمومی

مقصد بعدی طارمی کجاست؟ – دیباروز

تنها چند ماه پس از پیوستن ترمه به پورتو ، یک سوال جدی در مورد اینکه آیا قهرمان پرتغال برای این استعداد ایرانی خیلی جوان نیست ، مطرح شد: “مقصد بعدی طارمی کجاست؟”

به گزارش روزنامه دیباروز اقتصاددان وی نوشت: “برگردید و ببینید که طی ماه گذشته چه تعداد گزارش درباره مهدی طارمی دریافت کرده ایم. نه تنها ما ، بلکه سایر رسانه ها نیز این موضوع تکرار می شود اما تکرار نمی شود. این یک مجموعه فوق العاده از اپیزودهای مختلف است. یک کتاب زیبا با صفحه جدید هر روز اضافه می شود.”

چه لذتی از درخشش یک ستاره ایرانی در اروپا و مجبور کردن ما به فکر عملکرد خوب او هر بار بیشتر است؟ مهدی مهدویکیا ، افسانه تاریخ هامبورگ ، یک بار در مورد آزار و شکنجه خود گفت: “باشگاه ما یک بازیکن ژاپنی را خریداری کرد و در اولین جلسه تمرین خود ، ده ها عکاس و گزارشگر از ژاپن برای پوشش خبری تمریناتش به ورزشگاه آمدند.” جلوی ورزشگاه ، نام من فریاد زد ، اما کسی عکس نگرفت. مال ما. مهدی درست است. داستان چینی ها و کره ای ها کم و بیش یکسان است. با این حال ، اگر دستانمان بسته و راه ما دور باشد ، حداقل در دوران ارتباطات ، می توانیم با سپاه خود کنار بیاییم و این روزها کی بهتر از مهدی ترومی است؟

درست شد و محکم ماند

در اوایل این فصل ، لیگ پرتغال سرخیو کنچیچ آز را از ایران تحت فشار قرار داد تا مهدی طارمی را تعمیر کند ، اما مربی پورتو که تحت الشعاع نظرات زیادی قرار می گرفت ، هر از گاهی با او ملاقات می کرد و می گفت: “من در خط حمله شلوغی دارم. بقیه مهاجمان هم خوب هستند. من می فهمم.” احساسات ایرانیان ، اما من نمی توانم این کار را انجام دهم. “با این حال ، زمان گذشت و طارمی هر بار در کمترین موقعیتی که به دست آورد ، توانایی های خود را نشان داد. به این ترتیب ، چاره ای نیست جز Conceiç .o برای تجدید نظر در ایده های هنری خود. طارمی به تدریج اصلاح شده و اکنون ظاهر می شود. اتوبوس پورتو از پشت بام سقوط کرده بود. این تیم صبح چهارشنبه باید در جام فدراسیون به مصاف ناسیونال برود و برخی از رسانه های پرتغالی پیش بینی کردند که مهاجم ایرانی در این مسابقه استراحت کند ؛ خصوصاً اینکه شنبه شب پورتو یک بازی بسیار حساس مقابل بنفیکا داشت. با این حال ، کنسایچ حاضر به تسلیم شدن نشد درباره بازی با طارمی. این بازیکن دوباره برطرف شده است و از قضا بازی وقت اضافی برای حضور در زمین دو ساعت طول کشید. بنابراین ، مشخص نیست که آیا طارمی می تواند در بازی بعدی برابر بنفیکا بازی کند یا خیر.

دوباره در نقش ناجی

گذشته از این ، عملکرد مهدی عالی بود. در شرایطی که پورتو در دقیقه 90 نزدیک به باخت 2-1 بود ، مهاجم ایرانی پاس گل دوم تیمش را برای تساوی بازی ارسال کرد. در ثانیه های پایانی مسابقه ، طارمی در محوطه جریمه محروم شد اما این بار مسئولان اعتقادی به ضربه پنالتی نداشتند. اما در وقت های اضافی ، پورتو دو گل دیگر به ثمر رساند تا بازی 4-2 پیروز شود. یکی از این دو گل توسط مهدی طارمی به ثمر رسید تا این بازیکن همچنان به بهبود آمار خود ادامه دهد. روزها قبل ، او در نظرسنجی مربیان شاغل در لیگ پرتغال به عنوان بهترین مهاجم لیگ پرتغال ماه گذشته انتخاب شد. تنها چند ماه پس از پیوستن ترمه به پورتو ، سوالی جدی در مورد این موضوع مطرح شد که آیا قهرمانان پرتغال برای این استعداد ایرانی خیلی جوان نیستند؟ “مقصد بعدی طارمی کجاست؟”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا