اقتصادی

موسسه رازی در بحران کرونا با مدیریت جهادی موفق به ساخت واکسن رازی کووپارس شد

    در بحران کرونا، مؤسسه الرازی با مدیریت جهادی موفق به ساخت واکسن الرازی کوپارس شد.

معاون توسعه اداری و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: «مرجع غذا» یکی از عوامل امنیت پایدار است که باید در ذهن برنامه ریزان کلان کشور نهادینه شود.

و به گزارش خبرگزاری دیباروز به نقل از روابط عمومی موسسه الرازی، دکتر هوشنگ محمدی در نشست روسای ادارات حقوقی تشکل های جهاد کشاورزی استان ها که به میزبانی موسسه الرازی برگزار شد، از میزبان این نشست قدردانی کرد و گفت: اگر کلامان است. «غذا» قدرت «نهادسازی در ذهن برنامه‌ریزان دولتی، بخش کشاورزی راه خود را پیدا می‌کند و دغدغه منابع مالی را نخواهد داشت و این موضوع یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی است.

وی از مقامات نظامی، سازمان غذا و سازمان فناوری خواست تا سه عامل برای امنیت پایدار کشورها فراهم کنند که این امر نشان دهنده امکان تحول در بخش کشاورزی است و گفت: حدود چهار و نیم میلیون کشاورز در بخش کشاورزی فعال هستند. بخش کشاورزی و بیش از 300000 کارگر کشاورزی. مهندسان نیز در قالب سازمان نظام کشاورزی فعالیت می کنند که می تواند در این بخش موثر باشد.

دکتر تایید کرد محمدی: این تحول تنها با حضور تیم های متخصص متعهد و فرهنگ جهادی محقق می شود. همچنین مؤسسه الرازی با وجود همه مشکلات و مسائل توانست در بحران کرونا علیرغم همه مشکلات در تامین منابع مالی با تکیه بر مدیریت، روحیه و فرهنگ جهادی کار را با موفقیت به انجام برساند. بنابراین مدیریت و فرهنگ جهادی در وزارت جهاد کشاورزی یک اصل است. اما رویکرد بهبود مسائل معیشتی همکاران نیز باید تقویت شود.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه واحدهای حقوقی نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در وزارت جهاد کشاورزی دارند خطاب به روسای ادارات حقوقی گفت: مشاوره، راهنمایی، نظرات کارشناسی. و امضای همکاران در واحدهای حقوقی بسیار مهم و معتبر و متمایز برای تمامی واحدها می باشد و بسیاری از قراردادها با مشاوره و نظر شما تعیین می گردد. پس قاطعانه، قانونی و در چارچوب پیش بروید.

وی شخصیت حقوقی سازمانی بسیار حساس، مهم، مولد، مؤثر و پیشگیرانه را برشمرد و یادآور شد: نقش واحدهای حقوقی به ویژه در استانداری ها بسیار مهم است و لازم است مقررات و قوانین به طور دقیق رعایت شود و راهکارهای قانونی اندیشیده شود. ابعاد حقوقی، مسائل مختلف، بررسی ها و حقایق باید به مدیران منتقل شود.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس امتیاز به f رای داد رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا