عمومی

ناجا محور تامین امنیت عمومی و اجتماعی

بر اساس پایگاه داده شبکه خبری ،

آقای احمد وحیدی در حاشیه نشست سه ماهه رهبران ، روسای جمهور و معاونان ناگا (ویدئو کنفرانس) گفت: جان برکف مقامات ، فرماندهان و سربازان در اشتباه هستند.
وی ادامه داد: این سربازان حافظ نظم و امنیت در کشور هستند؛ ما امنیت امروز را مدیون حضور این عزیزان هستیم و به گفته فرمانده کل نیروهای مسلح ، “نیروی پلیس یکی از ستون های قوی امنیت در کشور است”.
وزیر کشور با اشاره به اینکه یکی دیگر از اهداف شرکت در این جلسه بررسی اقدامات در دستور کار نیروی انتظامی است ، گفت: “کارهای بسیار مهمی در نیروی انتظامی به ویژه در زمینه اطلاعات پلیس انجام شده است ؛ انشاءالله ، و با تحقیقات پلیس هوشمند ، گام بسیار بزرگی در توسعه نیروی پلیس برداشته خواهد شد.
وحیدی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی از قدرت های ارزشمندی برخوردار است و همچنین با استفاده از فناوری های روز یک نیروی حرفه ای محسوب می شود. در این میان ، پلیس شامل نیروهای ژان برکاوی است که با امنیت میهن و مردم مبارزه می کنند ، با قاچاق مواد مخدر و همه چیز که جوانان این کشور را از بین می برد مبارزه می کنند.
وزیر کشور گفت: نیروی پلیس قوی و مردانه در این راه ایستاده و ما نیز به آن افتخار می کنیم. از طرف برخی از متخصصان غیرمنطقی و ماجراجو ، اما ما می گوییم که اثبات درستی ما در مبارزه با مواد مخدر شهدای نیروی پلیس بزرگ است. “
وحیدی در مورد اطلاعات پلیس گفت: استفاده از فناوری های روز ، چابکی و واکنش به موقع ، توسعه اشراف اطلاعاتی و استفاده از قابلیت های خارجی برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر از محورهای اصلی پلیس هوشمند است و در این راستا اقدامات مورد نظر انجام شده است. . “

دکمه بازگشت به بالا