بین الملل

نقشه‌های شوم دشمنان کاری از پیش نخواهد برد

با صدور اطلاعیه ای از سوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تهران؛

معاون گفتمان سازی و وکالت پردیس نصیبه دانشگاه فرهنگیان تهران در پی نزاع های اخیر بیانیه ای صادر کرد و تاکید کرد: دشمنان ما باید بدانند تا زمانی که ایران و ایرانی بیدار هستند نقشه های شوم آنها پابرجاست. . کار نمی کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، معاون گفتمان سازی و دفاع از دانشگاه فرهنگیان در پردیس نصیبه تهران در پی حوادث و فتنه اخیر بیانیه ای صادر کرد و در آن تاکید کرد: می دانیم. که دستان پنهان فتنه، استکبار جهانی و کشتار کودکان صهیونیست در این برهه است.خوبی برای اهل بصیرت و معرفت ایران اسلامی آشکار شده است که قطعا با درایت و هوشمندی مردم این سرزمین و به رهبری فرزانه ها، اما آرمان مسلمانان، بار دیگر و مانند دیگر توطئه های آنها که چهل سال به طول انجامید، شکست خورده و سیاهی آنها دوباره ظاهر خواهد شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

ملت فهیم و فهیم جمهوری اسلامی ایران در پی حوادث و نزاع های اخیر به خوبی دریافته اند که دشمنی و توطئه های دشمنان این سرزمین و سرزمین مطلقاً حد و مرزی ندارد. گستاخی آنها به جایی رسیده است که به راحتی کودکان بی گناه و زائران مظلوم و منزوی را می کشند.

به خوبی می دانیم که دستان نامرئی فتنه استکبار جهانی، صهیونیسم و ​​بچه کشی در این برهه از زمان به خوبی بر مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی آشکار شده است که یقینا باری بر دوش درایت و هوشمندی مردم ایران است. ایران. این سرزمین و تحت رهبری حکیمانه مسلمانان، مانند همه توطئه های چهل ساله آنها شکست خواهد خورد و سیاهی آنها دوباره نمایان خواهد شد. این دقیقاً همان چیزی است که لباس پشمین ها را پاره می کند و هویت واقعی آنها را آشکار می کند.

دشمنی که تا همین اواخر خود را فمینیست و دلسوز محصی امینی و دیگر مردم ما معرفی می کرد، با وقاحت پرده نفرت خود را کنار زد. حقیقتی که آینه به آن اعتراف می کند این است که ادعای حمایت از زنان و سر دادن شعارهایی مانند زن، زندگی آزادی، تنها بهانه ای بود که آنها برای ساختن توطئه ها و نقشه های شیطانی خود زیر شعارهای فریبنده او استفاده کردند.

در پایان این وسوسه ها، آنچه در انقلاب اسلامی برای هزارمین بار بر چشمان کوته فکرشان آشکار شد، مصونیت مردمی است که پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز در می آورند. همان ملتی که اسطوره هایش در انقلاب سردار سلیمانی بود و نمونه اش شهادت و ایثار بود.

دشمنان ما بدانند و بدانند تا زمانی که ایران و ایرانی بیدار هستند، نقشه های شیطانی آنها به نتیجه نمی رسد. و اینک ما دانش آموزان و معلمان این انقلاب اسلامی با دانش و بصیرت که وجه بارز و مشترک هر ایرانی است اقدام ننگین آنان را محکوم خواهیم کرد و تا آخر عمر در مقابل شورش و نزاع خواهیم ایستاد. امیدواریم زین فرزندی یتیم نشود و دل هیچ یک از برادران ما از فرزندان کشورمان و برادران مومنمان نباشد.

ما متعهد می‌شویم که در راه انقلاب و مردم آن و کسب فضیلت و علم و به رهبری امت اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نهایت تلاش خود را به کار بگیریم و برای پیشرفت علم معارف اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنیم. امیدواریم در آینده نزدیک و در فرهنگ لغت معلمان درجه یک انقلاب اسلامی فرزندانی روشن و انقلابی برای کشور عزیزمان تربیت کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا