ورزشی

لزوم اقدام برای ترویج فرهنگ اسلامی و شناسایی ترفند دشمنان

به گزارش خبرنگار گروه منطقه ای خبرگزاری آنا از بیرجند، مهدی متین پور در اینسایت نینار، وسوسهالهیات و دشمن شناسی که به همت جمعیت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند برگزار شد، به بیان اهداف و دستاوردهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: به برکت انقلاب اسلامی تحول عظیمی در همه جا رخ داد. ابعاد اجتماعی و فردی جامعه». دشمنان با تمام دسیسه ها و اشکال مختلف با او روبرو شدند.


بیشتر بخوانید:

ضرورت تقویت بصیرت و هوشیاری برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان


این کارشناس مسائل سیاسی گفت: باید عظمت و اهمیت انقلاب اسلامی را در گسترش فرهنگ اسلامی شناخت و ترفندهای دشمنان را شناخت.

متین پور با اشاره به اینکه نخبگان در قبال خصومت مسئولیت بزرگی دارند و با یادآوری نیاز به بصیرت برای اینکه فریب نزاع را نخورند، گفت: انقلاب در ظاهر نیست؛ زیرا افرادی مانند کلاهی و کشمیری در ظاهر آنقدر محدود بودند که حزب الله. در نظر مردم به نسبت صددرصد واقعی و واضح بود، اما بیشترین آسیب را دیدند و در مقابل، افرادی مانند شهید حسن آیت بودند که در خدمت به اسلام و امام صادق بودند. انقلاب کردند و در این راه به شهادت رسیدند.

وی افزود: امام خمینی (رضی الله عنه) از همان روزهای آغازین مبارزات خود بارها بر شناخت دشمنان تاکید کرده و بارها وجود دشمنان آشکار و پنهان را در عرصه های سیاسی و اجتماعی گوشزد کرده اند و مقام معظم رهبری نیز بارها و بارها نسبت به وجود دشمنان آشکار و پنهان در عرصه های سیاسی و اجتماعی هشدار داده اند. همیشه بر نیاز به خصومت و بصیرت تأکید می‌کرد».

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا