برترین های کسب و کارعمومی

نکات خرید سرویس خواب

ست اتاق خواب نه تنها جای خواب است، بلکه محل آرامش خاطر است، بنابراین انتخاب اتاق خواب بسیار مهم است.

اگر قصد خرید سرویس خواب را دارید، مطمئناً سوالات زیادی برای شما پیش خواهد آمد، از جمله اینکه چه نوع سرویس خوابی را باید انتخاب کنید. کدام رنگ برای ملحفه بهتر است؟ زیبایی سرویس خواب مهمتر است یا ماندگاری آن؟ و… اگر می خواهید پاسخ این سوالات را دریافت کنید و نکات مهمی که باید در مورد انتخاب ایده آل بدانید، توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

1. مولفه های اصلی سرویس های اتاق خواب چیست؟

خدمات تخت خواب شامل:

1. تخت

2. بید

3. ست لوازم آرایشی

این سه مورد، بخش اصلی سرویس خواب هستند. برخی از خوابگاه ها دارای قسمت های اضافی هستند. پوف یکی از این مکان هاست که در پایین تخت قرار می گیرد و محلی برای استراحت قبل از خواب است.

نیازی به داشتن پفک در اتاق خواب نیست. کمد لباس یکی از مهم ترین عناصر اتاق خواب است و می توانید آن را به همراه سرویس خواب خریداری کنید.

2. چه تشکی انتخاب کنیم؟

مهم ترین عاملی که در انتخاب سرویس خواب نقش بسزایی دارد جنس آن است و قیمت سرویس خواب با جنس آن ارتباط مستقیم دارد. سرویس خواب ها از فلز، چوب، ام دی اف و ملامین ساخته شده اند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

سرویس خواب های چوبی از نظر  قیمت سرویس خواب و کیفیت بالاترین کیفیت را دارند اما سنگین و گران هستند. سرویس خواب های فلزی دارای استحکام کافی و قیمت پایین تری هستند و بیشتر به عنوان سرویس خواب نوجوان استفاده می شوند. این سرویس خواب در صورت قرار گرفتن در معرض رطوبت زنگ می زند.

امروزه ام دی اف و ملامین جایگزین مناسبی برای چوب هستند و مردم از آن استقبال می کنند. ام دی اف نسبت به ملامینه قیمت و کیفیت بالاتری دارد اما ملامین به دلیل سبکی و قیمت مناسب آن طرفداران زیادی دارد.

3. نوع روتختی چقدر مهم است؟

اگر رنگ اتاق خواب درست انتخاب شود می تواند آرامش ایجاد کند و اگر درست انتخاب نشود آرامش اتاق خواب را به هم می زند و فضا را آشفته می کند.

در انتخاب رنگ تخت سعی کنید آن را با رنگ دکوراسیون اتاق خواب هماهنگ کنید، می توانید رنگ تخت را از رنگ های خنثی انتخاب کنید و در عوض از ملحفه ها و گل های رنگارنگ استفاده کنید تا مکان یکنواخت و خسته کننده نباشد.

4. بر چه اساسی باید ابعاد سرویس خواب را انتخاب کنید؟

قبل از اینکه به خرید سرویس خواب بروید، ابعاد اتاق خود را اندازه بگیرید و با توجه به فضایی که دارید، تخت مناسب را انتخاب کنید تا فضای کافی برای جابجایی داشته باشید.

تخت دو نفره در ابعاد 200*160 سانتی متر ساخته شده است اما در صورت محدودیت فضا می توانید تختی با عرض 180 سانتی متر انتخاب کنید.

5. سرویس خواب عروس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تخت عروس علاوه بر راحتی باید زیبایی شگفت انگیزی نیز داشته باشد. تخت خواب های ترکی در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار موجود است که مناسب ازدواج می باشد.

بهتر است رنگ ست روتختی عروس را بین رنگ های روشن و سفید انتخاب کنید. سرویس خواب های کینگ به دلیل کیفیت بالا و زیبایی خیره کننده بهترین انتخاب برای سرویس خواب عروس می باشد.

6. روتختی مدرن بخرید یا سلطنتی؟

سرویس خواب ها در دو نوع مدرن و سنتی طراحی و تولید می شوند. انتخاب نوع تخت به عوامل مختلفی از جمله نوع دکوراسیون و مساحت اتاق بستگی دارد. اگر دکوراسیون منزل شما مدرن است، سرویس خواب مدرن را انتخاب کنید، اما اگر دکوراسیون منزل شما سنتی است، سرویس خواب کینگ را انتخاب کنید.

سرویس خواب های اسپرت برای نوجوانان و کودکان شما مناسب است. اگر اتاق شما کوچک است، سرویس خواب های مدرن را انتخاب کنید زیرا مدل های کینگ جادارتر هستند.

7. از کجا می توانم تخت تهیه کنم؟

برای خرید ملافه می توانید به بازارهای مبلمان در سراسر کشور بروید، اما زمان زیادی از شما می گیرد و در نمایشگاه ها ملحفه ها گرانتر به فروش می رسند. یک راه ساده تر و اقتصادی تر برای خرید ملحفه، خرید اینترنتی است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی جدیدترین مدل ها را مشاهده کرده و با قیمت های مناسب خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا