برترین های کسب و کارعمومی

نکات ضروری قبل از خرید ست سرویس و تخت خواب

آیا می دانید ست روتختی همیشه یکی از سخت ترین خریدها برای تازه عروسان و کسانی است که می خواهند دکوراسیون منزل خود را بازسازی کنند؟ انتخاب یک ست روتختی با کیفیت که متناسب با سبک دکوراسیون منزل و اندازه اتاق خواب باشد و متناسب با هارمونی و سلیقه مشتریان باشد، همیشه یکی از مهم ترین مسائل در خرید است. شرکت قصر دکوراسیون آرنا پالاس یکی از مبلمان فروشی های معروف است که سرویس خواب های محکم و باکیفیت را با استفاده از متریال مناسب به شما عرضه می کند. در این مطلب از چیدانه، علاوه بر معرفی سرویس خواب و قوانین خرید، نگاهی به محصولات این فروشگاه نیز خواهیم داشت. اگر قصد دیدن نمونه های بیشتر را دارید حتما به سایت theroomplace مراجعه کنید.

ست سرویس و تخت خواب تانیل چوب چیست؟

به طور کلی وجود یک سرویس خواب تانیل چوب مناسب در منزل علاوه بر زیبایی اتاق خواب، آرامش زیادی را به همراه دارد. یک تخت دو نفره، یک میز آرایش یا کشو یا میز آرایش، دو میز کنار تخت همراه با قاب آینه، صندلی و پاف. اینها لوازم ضروری و ضروری هستند که یک کیت استاندارد سرویس خواب را تشکیل می دهند. البته برخی افراد تنها از تعدادی از این وسایل در منزل خود استفاده می کنند که به ست اتاق خواب نیم سرویس معروف است.

انواع اتاق خواب بر اساس سبک و مدل سازماندهی می شوند:

اتاق خواب مدرن

سرویس خواب کلاسیک

سرویس خواب دخترانه

سرویس اتاق خواب پسرانه

ست روتختی بچه گانه

سرویس خواب دو نفره

کفپوش سفید

سرویس خواب یک نفره

سه اتاق خواب مجاور

تخت ورزشی با هم

تخت کم

تخت بلند جدید

سرویس خواب ترکی

سرویس خواب عروس

سرویس خواب ساده بدون تاج

مجموعه تخت تاج شامل انواع تخت خواب کینگ و مدرن

روتختی نیمه جامد

انواع تخت بر اساس جنس و جنس

سرویس خواب ام دی اف

یک تخت چوبی

سرویس خواب آهنی یا استیل

سرویس تخت آهن فرفورژه

سرویس خواب نقره ساز

تخت را حرکت دهید

تخت زورکوب

سرویس خواب جدید با روکش پارچه ای

سرویس خواب دختران

هنگام خرید ست اتاق خواب دخترانه حتما احساسات کودک خود را در نظر بگیرید. همچنین در صورتی که قرار باشد تخت برای دو کودک با هم استفاده شود، تخت تخت خواب انتخاب مناسبی خواهد بود.

سرویس خواب دختر نوجوان

با در نظر گرفتن روحیه حساس و حساس دختران نوجوان، ست های اتاق خواب دختر نوجوان با رنگ های ملایم مانند: صورتی، سفید، صورتی، بنفش و طرح های فانتزی با کارتون ها و شخصیت های افسانه ای برای آنها بهتر است. دختر خانم ها همیشه دوست دارند ست اتاقی را به صورت شخصی و مطابق با سلیقه خود برای اتاق خود انتخاب کنند. همچنین ست اتاق خواب دختران نوجوان از مواد مختلفی مانند: چوب، ام دی اف، ملامینه و فلز ساخته شده است. مدل های ام دی اف; آنها تنوع زیادی دارند و ما طرح های مدرن و کلاسیک را ارائه می دهیم.

خدمات خواب برای آقایان

در اتاق خواب پسرانه بهتر است از ست های کودکانه ساده تری استفاده کنید و در خرید تخت و لوازم آن نظر بچه ها را در نظر بگیرید.

سرویس خواب نوجوان پسر

ست اتاق خواب پسران نوجوان معمولا طرح ها و شکل های پسرانه متنوعی دارند که از رنگ های پر انرژی و تیره تری مانند: آبی، قرمز، قهوه ای و مشکی استفاده می کنند. علاوه بر این، اتاق خواب پسران دارای کارتون هایی مانند: بتمن است. و اسپایدرمن یا شخصیت های محبوب فوتبالی آنها نیز اغلب استفاده می شود. سرویس خواب های فلزی پسرانه نوجوان نسبت به نوع چوبی آن مقاومت بیشتری دارد، بنابراین برای مشکلات پسران موثرتر است. برای ساخت مدل های پسرانه از موادی مانند چوب، فلز، ام دی اف و ملامینه نیز استفاده می شود و مدل های فلزی بسیار محکم و ارزان هستند.

سرویس خواب مدرن

اتاق خواب های مدرن طراحی ساده، تمیز و ظریفی دارند و اغلب از خطوط منحنی و موازی ساده استفاده می کنند. رنگ هایی مانند مشکی، سفید، خاکستری و سایر رنگ های خنثی بیشتر در مدل های سرویس خواب مدرن استفاده می شود. روتختی مدرن با کیفیت بالا طبیعتاً طرفداران زیادی در بین جوانان دارد. در هنگام خرید این مدل لحاف جدید به طراحی داخلی مدرن منزل خود توجه کنید.

سرویس خواب سلطنتی

برای طراحی صندلی تخت سلطنتی، کنده کاری و چیدمان به طور همزمان ضروری است. از طرفی اتاق خواب کینگ به دلیل کیفیت بالای چوب قیمت بیشتری نسبت به دو اتاق خواب دیگر دارد.

سرویس خواب ورزشی جدید

ست های اتاق خواب اسپرت همیشه با دکوراسیون مدرن مناسب ترند. به همین دلیل است که اکثر جوانان سرویس خواب ورزشی جدید را دوست دارند. ظاهر ساده و ایجاد فضایی منحصر به فرد از ویژگی های اصلی این مدل سرویس خواب است که هرگز از مد نمی افتد.

بازی اتاق ترکی

از آنجایی که سرویس خواب های ترک دارای تاج های بلند و استفاده از گلدوزی های لمسی در طراحی هستند، این سرویس خواب در بین زوج های ایرانی و طرفداران سبک استیل و کلاسیک بسیار محبوب است. این مدل سرویس خواب به دلیل سادگی و زیبایی و همچنین استفاده از چوب و متریال درجه یک در ساخت آنها عمر طولانی و قیمت تخت گران را به همراه دارد.

مجموعه ای از ازدواج ها

سرویس خواب عروس را می توان با سایر مبلمان جهیزیه اتاق خواب عروس ست کرد. یک ست تخت دو نفره سفید معمولا جلوه زیبایی به اتاق عروس می دهد. علاوه بر این، سبک های مختلف تخت خواب کینگ، تخت خواب های مدرن و تخت های کلاسیک با توجه به دکوراسیون داخلی و سلیقه افراد مختلف قابل استفاده است.

سرویس خواب دونفره سفید

جالب است بدانید که اندازه تخت پادشاهی جلوه و جذابیت خاصی به محوطه خانه تازه عروس می بخشد.

رنگ سفید معمولا یکی از اولین انتخاب ها برای دکوراسیون اتاق خواب است زیرا اتاق را بزرگ و مجلل نشان می دهد. برخی از تخت ها، مانند تخت های سایبان، فقط به رنگ سفید ساخته می شوند. پس اگر به این مدل از تخت خواب ها علاقه مند هستید، ست روتختی سفید را مستثنی نکنید.

تخت خواب چوبی

ست های چوبی اتاق خواب همیشه در بین مشتریان بسیار محبوب هستند. ست اتاق خواب چوبی حس آرامش را ایجاد می کند و فضای طبیعت و زندگی را در خانه زنده می کند. تخت چوبی نه تنها از کیفیت بالایی برخوردار است، بلکه ارزان است. بد نیست بدانید اگر از چوب طبیعی در این سرویس استفاده می شد شاهد وزن بسیار بالا و هزینه بالا بودیم. اما در صورت استفاده از چوب مصنوعی مانند ام دی اف، ملامینه یا نئوپان; قیمت خرید به طور طبیعی کاهش می یابد.

سرویس خواب ام دی اف

در بین انواع سرویس خواب، سرویس خواب ام دی اف به دلیل کیفیت و دوام بالا و همچنین مقاومت در برابر آب و رطوبت، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این سرویس خواب ها ارزان تر از سرویس خواب های چوبی بوده و تنوع بالایی دارند. علاوه بر این، سرویس‌های تخت ام‌دی‌اف سبک‌تر از چوب هستند و جابه‌جایی آن راحت‌تر است. برخی از سرویس خواب های ام دی اف دارای روکش وکیوم هستند که ام دی اف را بادوام، زیبا و بسیار بادوام می کند.

مهم ترین نکات قبل از خرید تخت خواب چیست؟

با توجه به فضا، اندازه اتاق و دکوراسیون خود سیستم سرویس اتاق را انتخاب و خریداری کنید. برای فضاهای کوچک، تخت تاشو می تواند ایده خوبی باشد.

ملحفه و همه لوازم خواب را با هم بخرید. بنابراین تشک های فنری برای تخت های فنری مناسب هستند، در حالی که تشک های تخته ای عمدتاً از تشک تشکیل شده اند.

هنگام خرید سرویس خواب یک نفره که بیشتر بزرگسالان از آن استفاده می کنند. روی طراحی ساده و اسپرت آن تمرکز کنید. این ست‌ها از طرح‌های فانتزی نوجوان دور هستند. همچنین اگر قصد خرید اتاق خواب برای نوجوان خود را دارید، بهتر است طرح های ساده و متناسب با دوران کودکی او را انتخاب کنید.

بهتر است قبل از خرید در رختخواب بخوابید. هر تختی برای اکثر افراد مناسب نیست. بنابراین انتخاب مدل مناسب برای راحتی شما بسیار مهم است.

سعی کنید اتاق خواب کینگ را در خانه های کوچک انتخاب نکنید، به خصوص اگر خانه شما دارای سقف کم است. فراموش نکنید که زیباترین مدل ست اتاق خواب; برای دکوراسیون داخلی اتاق شما بسیار مناسب خواهد بود.

در انتخاب و خرید سرویس خواب، بازدید از فروشگاه های متعدد شما را با طرح ها، رنگ ها و سبک های مختلف آشنا می کند و دست شما را در انتخاب سبک و طرح باز می گذارد.

اگر قصد خرید تخت را دارید، بهتر است آن را به همراه همسرتان انتخاب کنید تا در آینده از نظر ابعاد و شکل تخت مشکلی پیش نیاید.

قبل از خرید سرویس خواب، محصولات مشابه را به صورت آنلاین بررسی کنید، زیرا در این صورت می توانید از نظرات دیگران در مورد کالای انتخابی خود بهره مند شوید.

دکمه بازگشت به بالا