عمومی

همیاری برای پیشگیری از جرم

بر اساس پایگاه داده شبکه خبری ،

دکتر پیمان جبالی ، رئیس سازمان صدا و سیمای ایران ، بعد از ظهر امروز (20 آنلاین) با استدلال اسلام و مسلمانان محسنی اژه ای در دفتر رئیس قوه قضائیه دیدار کرد.
در این دیدار رئیس قوه قضائیه ضمن تبریک به رئیس جدید سازمان صدا و سیما برای جلب اعتماد مقام معظم رهبری ، به نقش ضروری رسانه ملی در جلب اعتماد و ایجاد امید در بین مردم اشاره کرد. کشور ما.
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای امیدوار است رسانه ملی در عصر جدید بتواند از راهنمایی های حکیمانه مقام معظم رهبری در ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی ، هدایت فرهنگی و ایجاد امید در بین مردم به ویژه جوانان برای ایفای نقش استفاده کند. به نقش م effectiveثر
رئیس قوه قضائیه گفت: صدا و سیما می تواند با افزایش دانش عمومی ، به ویژه در زمینه های اجتماعی ، حقوقی و قضایی ، قوه قضاییه را در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش پرونده ها یاری دهد.
رئیس قوه قضائیه افزود: در دوره تحول و تعالی ، قوه قضاییه به منظور ارتقاء و ارتقای سلامت دستگاه های اداری توجه ویژه ای به موضوع حفظ حقوق عمومی ، برقراری عدالت ، نظارت ، شفافیت و مبارزه با فساد دارد. خدمت به همه موسسات. “تولید محتوای غنی می تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند.
دکتر “بیم جبالی” همچنین از رویکرد قوه قضائیه در حمایت از رسانه ملی و هم افزایی با آن در دوره تحول و تعالی تقدیر کرد و گفت: برای پیشبرد وظایف خود نیاز به حمایت همه ارکان دولت دارد.
وی بر هم افزایی و همکاری واقعی رسانه ملی با قوه قضائیه به منظور ارتقای دانش حقوقی مردم به منظور کاهش مشکلات اجتماعی و مشکلات مراجع قضایی تأکید کرد و از قوه قضائیه خواست بسترهای لازم را برای این امر فراهم آورد. تولید محتوای قضایی مسائل م affectثر بر جامعه

دکمه بازگشت به بالا