عمومی

تحریم های یک جانبه و غیرقانونی علیه ایران اعمال شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل و دبیر حقوق بشر نهاد ریاست قوه قضائیه عصر پنجشنبه با نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در این دیدار با اشاره به اقدامات قوه قضائیه گفت: با تلاش هایی که در زمان حضور حجت الاسلام محسنی اژه ای انجام شد، نگاه مردم به قوه قضائیه تغییر کرد و خوشبینانه شد. “

آیت الله سید کاظم نوراویدی همچنین با اشاره به بخشنامه اخیر رئیس کل دادگستری در خصوص حقوق زندانیان افزود: حفظ حیثیت و کرامت مردم و رعایت حقوق شهروندان حتی در صورت مجرم و متهم بارها در اسلام سفارش شده است. این مسیر ستودنی است.

معاون قضایی وزیر امور خارجه و دبیر سازمان حقوق بشر همچنین به تشریح برخی رویه های قضایی در سطح داخلی و بین المللی برای پیگیری موارد نقض حقوق ایران در کشورهای خواستار حقوق بشر پرداخت و گفت: در مورد تروریسم و ​​تحریم، مردم ما مورد سوء استفاده های زیادی قرار گرفته اند و برای این منظور ما مشتاقانه منتظر طراحی سازوکارهایی برای طرح شکایت در دادگاه های صالح و پیگیری پرونده از طریق مکانیسم های حقوق بشری هستیم.

کاظم غریب آبادی همچنین به فعالیت های حقوق بشری اشاره کرد و گفت: بر اساس مقتضیات شرعی و قانونی موظف به حمایت و ارتقای حقوق مردم هستیم و خوشبختانه در عصر تحولات جدید در دولت و قوه قضائیه این بستر فراهم شده است. راحت تر است.”

رئیس کل دادگستری گلستان در این دیدار با اشاره به ارتباط مستقیم مسئولان قضایی منطقه با مردم گفت: خط ارتباطی را با مردم منطقه اختصاص داده ایم تا مردم بتوانند به راحتی آنچه دارند به اشتراک بگذارند. مشکلات حقوقی و قضایی با ماست.»

حیدر آسیابی افزود: جلسات کاری را نیز هر سه شنبه تعطیل می کنیم و همیشه پاسخگوی مردم هستیم.

العاصیبی ادامه داد: استقبال و در دسترس بودن مسئولان قضایی در استانداری باعث شد در سفر رئیس قوه قضائیه به گلستان از جذابیت استانداری برای سفرهای منطقه ای کم شود.

رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر اینکه با گره های کور در صدد حل پرونده هستیم، افزود: پرونده گنبد کبود آمواج را که در بازدید رئیس ستاد دستور ویژه صادر شد، پیگیری کردیم و خوشبختانه یک چند سال رکود آغاز شد.

دکمه بازگشت به بالا