علمی و پزشکی

هوآوی برای کمک به تشخیص عفونت‌های تنفسی دست به کار شد

طبق گزارش Clear Report، هواوی پتنت جدیدی ثبت کرده است که روشی را برای تشخیص عفونت‌های تنفسی با اندازه‌گیری اکسیژن خون یا SpO2 نشان می‌دهد. این فناوری می تواند با تشخیص سطح اکسیژن خون، وجود عفونت تنفسی را تشخیص دهد. شرح خلاصه این پتنت اجرای آن را همراه با روش تشخیص و تجهیزات مربوطه ارائه می دهد.

در روش تست هواوی، فرآیندهای مختلفی درگیر است. این رویکرد شامل مراحل مختلفی مانند اولین تست فرآیند، اولین پاسخ فرآیند و انتقال به تجهیزات الکترونیکی است. داده های پارامترهای فیزیولوژیکی دستگاه الکترونیکی بر اساس اطلاعات اولیه دریافت می شود. هنگامی که اطلاعات پارامتر فیزیولوژیکی برای برآوردن شرایط از پیش تعیین شده تعیین شد، اطلاعات صوتی را دریافت می کند. شناسایی اولین اطلاعات فیزیولوژیکی بر اساس اطلاعات پارامترهای فیزیولوژیکی و اطلاعات صوتی اولین اطلاعات فیزیولوژیکی را نشان می دهد.

اشباع اکسیژن خون، فرکانس تنفس، دمای بدن، ضربان قلب و سایر پارامترهای فیزیولوژیکی نمونه هایی از داده های مورد استفاده در فناوری هواوی هستند. این روش به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت خطر عفونت در دستگاه تنفسی را تشخیص دهند و از صحت نتایج آزمایش اطمینان حاصل کنند.

در حال حاضر ساعت‌های هوشمند زیادی در بازار وجود دارند که از حسگرهایی برای تشخیص سطح اکسیژن خون استفاده می‌کنند، اما داده‌های آن‌ها غیرقابل اعتماد است. با این حال، تجهیزات پزشکی فعلی برای تشخیص دقیق این موضوع در دسترس است.

باید دید محصول نهایی هواوی با فناوری این شرکت جدید چه عملکردی خواهد داشت. آیا این دستگاه می تواند اطلاعات قابل اعتمادی ارائه دهد یا با برچسب “از اطلاعات برای اهداف پزشکی استفاده نکنید” فروخته می شود. البته مثل همیشه این احتمال وجود دارد که پتنت جدید هوآوی مانند بسیاری از گواهی های ثبت اختراع به تولید محصول نهایی ختم نشود.

دکمه بازگشت به بالا