هوش مصنوعی در انیمیشن‌سازی

سایت‌ها و ابزارهای انیمیشن سازی با هوش مصنوعی امروزه به یکی از جذاب‌ترین و مورد توجه‌ترین تکنولوژی‌ها در حوزه دیجیتال و ساخت انیمیشن تبدیل شده‌اند. هوش مصنوعی، با بهره‌گیری از الگوریتم‌ها و شبکه‌های عصبی پیشرفته، به افراد و کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا به سرعت و با کیفیت بالا انیمیشن‌هایی زیبا و جذاب ایجاد کنند. از انیمیشن‌های تبلیغاتی گرفته تا ویدئوهای آموزشی و هنری، این سایت‌ها و ابزارها به تولید کنندگان اجازه می‌دهند تا خلاقیت خود را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشند.

هوش مصنوعی

در این مقاله، ما به معرفی چند سایت‌ هوش مصنوعی انیمیشن می‌پردازیم. سایتی که به شما امکان می‌دهد به سرعت و با سادگی انیمیشن‌های خلاقانه ایجاد کنید و از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای بهبود فرآیند ساخت استفاده کنید. همچنین، ما در این مقاله به مزایا و ویژگی‌های برتر این سایت‌ها می‌پردازیم و پلن‌های قیمت‌گذاری آن‌ها را معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید تا دنیای جذاب ساخت انیمیشن با هوش مصنوعی را کشف کنیم.

معرفی 5 سایت برتر برای ساخت انیمیشن با هوش مصنوعی

با ما همراه باشید تا 5 سایت‌ هوش مصنوعی انیمیشن را به همراه ویژگی‌هایی آن‌ها به شما عزیزان معرفی کنیم:

1. سایت VYOND: مناسب برای تمام سلیقه‌ها

Vyond، که قبلاً به نام GoAnimate شناخته می‌شد، یک نرم‌ افزار عالی برای ساخت انیمیشن‌ با هوش مصنوعی است که توانایی جلب توجه بینندگان را داراست.

ویدیوهای انیمیشنی ساخته شده با Vyond برای جذب مخاطبان در حوزه‌های بازاریابی، آموزش الکترونیکی (eLearning) یا دوره‌های آموزشی بسیار مناسب هستند. همچنین می‌توانید ویدیوهای انیمیشنی تولید شده توسط Vyond را برای کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های کسب و کار خود استفاده کنید.

ویژگی‌های برتر سایت هوش مصنوعی انیمیشن Vyond:

  • سازگار با سیستم‌عامل‌های Windows، Mac و Linux
  • مناسب برای دوره‌های آموزشی L&D، ویدیوهای توضیحی، ویدیوهای معرفی محصول و ساخت موشن گرافیک
  • بیش از 50 لایه و فیلتر برای ایجاد آثار و ویدیوهای انیمیشنی
  • قابلیت هماهنگ‌سازی لب‌های خودکار که به شما امکان می‌دهد صداها را با انیمیشن‌های کاراکتر تبلیغاتی خود هماهنگ کنید

Vyond دارای چهار پلن ویژه است:

  1. پلن Essential: با هزینه ماهانه 49 دلار (25 دلار در صورت پرداخت سالیانه) اما لوگوی این شرکت بعد از خروجی گرفتن انیمیشن‌ها در پایین سمت چپ ویدیوها درج می‌شود.
  2. پلن Premium: با هزینه ماهانه 89 دلار (54 دلار در صورت پرداخت سالیانه) و بدون درج لوگوی شرکت.
  3. پلن Professional: با هزینه ماهانه 179 دلار (83 دلار در صورت پرداخت سالیانه) و دسترسی به ویژگی‌های ویژه‌تر از جمله همکاری و گزینه‌های برندینگ فراهم می‌کند.
  4. پلن Enterprise: یک پلن قابل تنظیم برای کسب‌وکارها است.

مزایای Vyond:

  • رابط کاربری آسان برای ساخت انیمیشن با هوش مصنوعی
  • وجود تعداد زیادی شخصیت‌ها و تجهیزات منحصر به فرد برای ویدیوها
  • امکان ساخت ویدیوهای توضیحی به صورت تخته‌سفید یا کارتونی.
  • شرکت Vyond به طور مداوم نرم‌افزار خود را به‌روز می‌کند، به طوری که اغلب ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود!
  • شامل قابلیت تبدیل متن به گفتار برای صداگذاری آسان.
  • شامل تعداد زیادی قالب ویدیو.
  • تعداد زیادی آموزش برای کمک به یادگیری استفاده از نرم‌افزار.

پیش از شروع، به این نکته توجه کنید:
دوره مسیر طلایی یک دوره جامع برای کسب و کارهای اینستاگرامی است که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌ها و استراتژی‌های لازم برای رشد و موفقیت در این پلتفرم را کسب کنید.

دوره مسیر طلایی، صفر تا صد در تولید محتوای حرفه‌ای اینستاگرام آموزش می دهد. این دوره شامل تمام جنبه‌های مورد نیاز برای تولید محتوای جذاب و موثر برای کسب و کارهای اینستاگرامی است.

همچنین، در این دوره، پشتیبانی از سوالات و اشکالات شما در حین دوره یا پس از آن نیز فراهم می‌شود.

برای برون‌سپاری انیمیشن با هوش مصنوعی، ابتدا باید شخصیت‌ها و صحنه‌های داستان را طراحی کنیم. برای تمام این مراحل ابزارهای هوش مصنوعی مختلفی وجود دارند. این ابزارها به شما امکان می‌دهند تا با استفاده از هوش مصنوعی، شخصیت‌ها و حرکات آن‌ها را برنامه‌ریزی و ساخت کنید.

حالا بیایید مراحل ساخت انیمیشن با هوش مصنوعی را بررسی کنیم.

1- نوشتن متن داستان و دستورات لازم برای ساخت انیمیشن با هوش مصنوعی
استفاده از چت جی پی تی (ChatGPT) برای نوشتن متن داستان می تواند به شما کمک کند. تا برای ساخت انیمیشن با هوش مصنوعی به کار گیرید.

چنانچه به ChatGPT دسترسی ندارید، می توانید از سایت Poe برای کار با چت جی پی تی استفاده کنید. برای آموزش Poe روی لینک ChatGPT بدون شماره مجازی کلیک کنید.

چند کار را برای استفاده از ChatGPT جهت نوشتن متن داستان :

1. بیان سناریو: ابتدا باید سناریو و موضوع داستان خود را تعریف کنید. مثلا، فرض کنید که می خواهید داستانی درباره یک ماجراجویی فضایی بنویسید. و یا گروه سنی مناسب داستان را بیان کنید. و تعداد کلمات داستان را مشخص کنید.

2. مطرح کردن سوالات: برای توسعه داستان، می توانید از ChatGPT بخواهید که به عنوان یک شخصیت خاص در داستان عمل کند یا جزئیات بیشتری درباره محیط و رویدادها ارائه دهد.

3. توسعه داستان: با توجه به پاسخ های ChatGPT، می توانید چندین بار با چت جی پی تی در مورد قسمت های مختلف داستان گفتگو کنید تا ایده های بیشتری بدست آورید.

در طول این فرآیند، سؤالات خاص و واضحی را از ChatGPT بپرسید. و جواب‌ها را با دقت ارزیابی کنید. بهتر است از ChatGPT برای الهام گرفتن و دریافت ایده‌های جدید استفاده کنید، اما نه به عنوان جایگزین کامل برای خلاقیت و تلاش شخصی خود در نوشتن داستان.

برای ترجمه داستان خود، می توانید از ChatGPT کمک بگیرید. و یا به کمک Google translate سناریو خود را ترجمه کنید.

سپس از ChatGPT می خواهیم که برای ما دستورات (prompt) لازم برای ساخت این انیمیشن را تولید کند.

Neural Frames – ابزار متحرک سازی عکس با هوش مصنوعی

متحرک‌ سازی عکس با هوش مصنوعی با ابزارهای مدرن امروزه بسیار آسان‌تر شده است. در این گستره و در این ‌بین Neural Frames AI Animation Generator یک ابزار نوآورانه است که قابلیت تغییر روند ایجاد انیمیشن را فراهم می‌کند. این نرم‌افزار ایجاد ویدئوهای هنری دیجیتال را بسیار ساده می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا بر روی داستان‌گویی و ایجاد مفهوم متمرکز شوید. با استفاده از این ابزار می‌توانید ایده‌های خود را به‌سرعت و با سهولت به انیمیشن‌های جذاب تبدیل کنید.

یکی از ویژگی‌های برجسته Neural Frames این است که شما می‌توانید ایده‌های خود را به نرم‌افزار بیان کنید و سپس این نرم‌افزار یک درخواست ویدئویی برای شما ایجاد می‌کند. این درخواست می‌تواند به‌عنوان یک تولید هوش مصنوعی عمل کند که به شما امکان می‌دهد ویدئوهای مختلفی را بسازید. به ‌عبارت‌ دیگر، شما با استفاده از این ابزار به‌راحتی می‌توانید موزیک ویدئوها ایجاد کنید یا با استفاده از تصاویر محصولات خود ویدئوهای تبلیغی بسازید.

Neural Frames AI Animation Generator ابزاری قدرتمند برای ایجاد محتوای ویدئویی خلاقانه و جذاب است و به افراد و شرکت‌ها کمک می‌کند تا به‌سرعت و با کیفیت بالا ویدئوهای متنوعی را تولید کرده و از آنها استفاده کنند.

دکمه بازگشت به بالا