علمی و پزشکی

واکسن‌ها خطری ندارند – دیباروز

پس از افزایش تعداد بیماران مبتلا به کووید -19 در فلوریدا ، خستگی و فشار مضاعف بر کادر پزشکی و در عین حال بی میلی برخی از افراد برای واکسیناسیون علیه این بیماری ، گروهی از پزشکان این ایالت تجمع نمادینی برای تأیید ایمنی واکسن ها

به گزارش دیباروز ، گروهی متشکل از 75 پزشک در فلوریدا جنوبی دیروز (دوشنبه) تجمعی نمادین ترتیب دادند تا نسبت به افزایش تعداد بیماران در بیمارستان های دارای مبلغ 19 به دلیل عدم تمایل به واکسینه شدن تعدادی از افراد در برابر آنها هشدار دهند. ویروس.

یکی از پزشکان حاضر در تجمع گفت: “این بسیار ناامید کننده است که برخی در مورد واکسن صحبت می کنند و مردم را نسبت به واکسیناسیون دچار شک می کنند ، زیرا می دانیم که واکسن ها بی خطر و م effectiveثر هستند و این مخالفت در واقع است.” علیه پزشکان و علوم پزشکی واکسن ها ایمن هستند و جوامع ما باید واکسینه شوند.

پزشکان در حال پیاده روی نمادین هستند زیرا ظرفیت مراقبت های ویژه بسیاری از بیمارستان های فلوریدا این روزها به دلیل افزایش تعداد بیماران دلتا کرونا در حال پر شدن است.

بر اساس گزارشات ، حدود 86 درصد از تخت های بیمارستانی در ایالت این هفته پر شد که باعث نگرانی مقامات بهداشت عمومی ایالت شد.

به گزارش فاکس نیوز ، حدود 63 درصد از مردم فلوریدا حداقل یک دوز واکسن کووید 19 را دریافت کرده اند و حدود 51 درصد نیز کاملاً واکسینه شده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا