اقتصادی

واگذاری سرخ آبی‌ها تا قبل از پایان دولت

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نادیا پرسپولیس و استقلال آماده تحویل هستند و ما تلاش می کنیم این کار را در این دولت انجام دهیم.

به گزارش دیباروز ، فرهاد دژبسند امروز در حاشیه جلسه خود با اعضای کمیته اقتصادی اظهار داشت: اگر شورای انتقال دو نقطه اعلام شده از طرف صرافی را حل و فصل کند ، این دو باشگاه آماده انتقال هستند و ما در تلاش هستیم این کار را انجام دهیم در این دولت. “

وی افزود: “من در این جلسه شرکت کردم تا به س questionsالات تعدادی از نمایندگان در زمینه های مالیات ، گمرک ، املاک ، بازار پول ، مناطق آزاد و غیره پاسخ دهم.” س questionsالات و پاسخها در این جلسه طی روندی منطقی مطرح شد و نمایندگان از پاسخ دادن به برخی س questionsالات راضی بودند و برای س questionsالات دیگر ، به دلیل کمبود وقت ، تصمیم بر آن شد که بعداً اطلاعات اضافی ارائه شود و جلسات برگزار شود. س Theالات نمایندگان مجلس در حقیقت بیانگر نگرش مردم از طریق وکلای آنها است و ما توضیحات لازم را ارائه داده ایم

دیجی بی سند در این نشست با اشاره به بررسی بازار سرمایه اظهار داشت: پس از بررسی موضوع بازار سرمایه ، تصمیم بر این شد که نماینده سوال کننده جلسه ای با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار سازمان برگزار کند. به منظور بررسی تحولات بازار سرمایه.

وزیر اقتصاد تأکید کرد: ضرورت بحث و گفتگو در مورد همه جنبه های بازار سرمایه به صورت توصیفی و تفصیلی ، زیرا در طی یک سال گذشته حوادث مختلفی در این بازار رخ داده است و علل وقایع باید در هر دوره بررسی شود و راه حل های یافت شده سازمان مبادله و وزارت اقتصاد و دولت باید از آنها مراقبت کنند. امروزه ، زیرساخت های بازار سهام دچار تحول اساسی شده و قابلیت های آن گسترش یافته است.

Digibsand همچنین در پاسخ به سوالی در مورد انتقال پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی در نودمین کمیته اصلی مجلس ، توضیح داد: انتقال این دو باشگاه ضروری است و باید مطابق با معیارهای بورس باشد تا در فرایند طولانی برای انطباق با نیازهای بازار سرمایه وجود دارد و این در مراحل نهایی است. از طرف دیگر ، همه جوانب انتقال باشگاه های بزرگ ورزشی مانند استقلال و پرسپولیس باید مورد توجه قرار گیرد و این موضوع در مراحل پایانی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا