عمومی

وعده افتتاح ورزشگاه بروجرد در۱۴۰۰/ ضعف صنایع تبدیلی محصولات باغی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین احمد گودرزیان ، وی در سخنانی با اشاره به توزیع بیش از 300000 ماسک رایگان در شهر بروگر به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا قلب ، اظهار داشت: حدود 25000 بسته زنده به قربانیان تاجگذاری توزیع شد. .

وضعیت آب بروجرد از نظر گسترش کرونا

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی برای قطع زنجیره ویروس کرونا در این شهرستان گفت: در حال حاضر شیوع بیماری در Blue Brogue است.

بازیگر ولی بروجرد گفت: امیدواریم با برنامه ریزی انجام شود رزی سلام مردم همچنین همکاری کردند تا شهر را از نظر شیوع این بیماری به رنگ سفید برگردانند.

کشت 220 هکتار گیاهان دارویی

گودارسیان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به كشت گیاهان دارویی در شهر بروگارد اظهار داشت: در این راستا اعتباراتی از صندوق توسعه ملی این شهر اختصاص داده شده است.

وی طی یک سال گذشته در مجموع 220 هکتار گیاهان دارویی در این شهرستان زیر کشت رفت و افزود: با اقدامات انجام شده سه سد خاکی برای ذخیره آب های زیرزمینی در دستور کار قرار گرفت که یکی از آنها مورد بهره برداری قرار گرفت و دو نفر دیگر در حال کار هستند.

نمایش فیلم های جشنواره فجر در بروجرد

رئیس بروجرد در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ایجاد مرکز فنی در شهر بروگر گفت: با اقدامات انجام شده یک کتابخانه در این شهر افتتاح شده و دو کتابخانه دیگر نیز در این شهر فعالیت می کنند. . بنابراین.

گودارسیان گفت: “امسال برای اولین بار فیلم های فجر را در بروگر به نمایش گذاشتیم.”

پیگیری فعال سازی 21 واحد صنعتی

وی همچنین در ادامه سخنان خود به صنعت Brueger اشاره کرد و گفت: با برنامه رزی سلام در نتیجه ، 21 واحد صنعتی در بروگر که با مشکلات بانکی و نقدینگی روبرو بودند منحل شد.

رئیس بروگر با بیان اینکه این واحد صنعتی یکی از واحدهای “Cache Jam” است که 105 فرصت شغلی برای آن فراهم شده است ، افزود: “کارخانه غذای کودک نیز پس از 15 سال فعال می شود و قبل از پایان دولت.”

افتتاح مرحله اول استادیوم 15000 نفری تا ژوئن 1400

گودارسیان با اشاره به اینکه اولین مرحله این ورزشگاه که می تواند 15 هزار تماشاگر را در خود جای دهد تا ژوئن 1400 در بروگر افتتاح می شود ، ادامه داد: مرحله اول این ورزشگاه که می تواند پنج هزار نفر را در خود جای دهد ، عملیاتی می شود.

وی از افتتاح سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: یک زمین چمن مصنوعی نیز در شهرستان بروگر مورد بهره برداری قرار گرفته است.

از سرمایه گذاری بخش خصوصی در گردشگری استقبال کنید

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به پتانسیل حوزه گردشگری و تاریخی شهر بروگر اظهار داشت: در همین راستا منطقه گردشگری جدیدی به نام “بیچ دالان” در شهر بروگر در حال تاسیس است.

گلدشتبا چشم آنداز زیبا در بروگارد گفت: “باغ های سیب در این منطقه است.”و نایو … این ظرفیت دیگری برای گردشگری بروگر است و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت برای ایجاد شغل در شهر به شیوه مناسب استفاده کنیم.

گودارسیان گفت: “ما مطمئناً از سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش گردشگری در شهر بروگر استقبال خواهیم كرد.”

صنایع تولید ضعیف در مرکز تولید سیب قرار دارند

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به توانمندی های کشاورزی و باغات میوه در شهرستان بروگر اظهار داشت: حدود 35 هزار تن سیب در این شهرستان تولید می شود در حالی که متأسفانه در زمینه فرآوری این محصول توسط صنایع و ما امیدواریم که بتوانیم این صنایع را در سطح شهر ایجاد کنیم.

والی سرپرست بروجرد گفت: برنامه پنج ساله توسعه بروجرد در دستور کار است.

گودارسیان در گفتگویی تلویزیونی درباره فعالیت دو دانشگاه بزرگ در بروگر گفت: خوشبختانه دانشگاه ها از چند سال پیش درگیر این صنعت بوده اند و اقدامات تلفیقی در این راستا در دستور كار قرار گرفته است.

دکمه بازگشت به بالا