حوادث

وقوع سیل در ۲ روستای ییلاقی بندپی شرقی بابل خسارت جانی نداشت

دیباروز/مازندران فرماندار بابل با اشاره به اینکه سیل سه‌شنبه ۱۷ مرداد ماه امسال در روستاهای ییلاقی وزنه و گریوده از توابع بخش بندپی شرقی بابل خسارت جانی نداشت، گفت: سه منزل مسکونی و سه خودرو دچار خسارت شدند.

قاسم عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه بلافاصله بعد از وقوع سیل جلسه‌ای در فرمانداری تشکیل شد، تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان چون اداره برق، هلال‌احمر و راهداری برای امدادرسانی به منطقه اعزام شدند.

وی همچنین از انجام هماهنگی‌های لازم باستاد بحران استان و فرمانداری شهرستان آمل خبر داد.

وقوع سیل در ۲ روستای ییلاقی بندپی شرقی بابل خسارت جانی نداشت

بخشدار بندپی شرقی بابل نیز در این خصوص به خبرنگار دیباروز گفت: با اعلام وقوع سیل در ساعت۲.۵ تا ۳ عصر روز گذشته بلافاصله جلسه‌ای در فرمانداری بابل تشکیل و دستگاه‌های خدمات‌رسان به منطقه اعزام شدند.

حسین حیدری از تشکیل کمیته ستاد بحران در منطقه آسیب‌دیده خبر داد و افزود: گرچه این سیل خسارت جانی نداشت اما چند تیر برق در مسیر سیل دچار آسیب شد و ۵۰ درصد برق روستا قطع شد.

وی یادآور شد: اکیپ هلال احمر شامل چهار نفر، آمبولانس مجهز، لودر راهداری، چادر و غذا به مناطق سیل زده اعزام شد.

وقوع سیل در ۲ روستای ییلاقی بندپی شرقی بابل خسارت جانی نداشت

بخشدار بندپی شرقی گفت: اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

به گزارش دیباروز، طبق اطلاعات مردمی از منطقه سیل زده دو روستای ییلاقی گریوده و وزنه که درگیر این سیل شدند، مسیر روستای گریوده دچار مشکل و برق روستا قطع است و در منطقه وزنه مسیر روستا باز است ولی تردد در داخل روستا دچار مشکل شده است.

انتهای پیام

تیم خبری مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در ارائه دیدگاه‌های متنوع هستم. از طریق بررسی مختلف زوایای رویدادها، برای خوانندگان دیدگاه جدیدی را به ارمغان می‌آورم.
دکمه بازگشت به بالا