عمومیبرترین های کسب و کار

پخش عمده لوازم جانبی تسکو در فروشگاه خادمی

در مورد هدفون هم امکان تنظیم صدا بر اساس هدفونهای تولید شده توسط شیائومی، تغییر اکولایزر ۷ خطی، تنظیم صدا بر اساس سن شنوایی افراد و تغییر کارکرد کلیدهای روی ریموت هدفون در نظر گرفته شدهاند. اگر از قبل با رابط کاربری گوشیهای شیائومی، پوکو یا ردمی کار کرده باشید، رابط کاربری می ۱۱ هم برایتان آشناست. حالت ماکرو هم در همین بخش قرار گرفته که دسترسی سریع به آن را کمی مشکل میکند.

سوایپ از بالای سمت راست اما کنترل سنتر با ظاهری بسیار شبیه به iOS را نشان میدهد و میتوانید بسیاری از تنظیمات از جمله وایفای بلوتوث و غیره را تغییر دهید یا به صفحه تنظیمات کاملتر آنها وارد شوید. شیائومی حفره اسپیکر را بین شیشه نمایشگر و فریم تعبیه کرده و این بخش آن قدر ظریف است که به سختی میتوانید متوجهش شوید. در حفره بالا و سمت چپ نمایشگر هم دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی تعبیه شده است. رابط کاربری دوربین امکان تغییر گزینههای پیش فرض در منوی پایینی را در اختیارتان میگذارد و اگر به گزینهای نیاز نداشتید کافیست آن را به بخش More منتقل کنید یا برخی گزینهها از جمله عکاسی تایملپس، پانوراما یا عکاسی ۱۰۸ مگاپیکسلی را به نوار پایینی بیاورید.

از آنجایی که جعبه و بسته بندی محصولات از دیدگاه متخصصان صنعت فروش و تبلیغات از اهمیت خاصی برخوردار است ، نوع بسته بندی و انتخاب ظاهر آن نیاز به پروسه ای دقیق و کاملا حساب شده است . در هیچ کدام از دو حالت نایت مود امکان تنظیم زمان عکسبرداری را ندارید و گوشی به طور خودکار زمان مورد نیاز را تنظیم میکند. یکی از تنظیمات دیگر نمایشگر Reading mode است که دو گزینه Classic و Paper را در اختیارتان میگذارد.

جنس شیشه روی نمایشگر از گوریلا گلس ویکتس است و نه تنها از دو طرف، بلکه از بالا و پایین هم کمی تا لبهها ادامه یافته است. قاب پشتی گوشی از شیشه گوریلا گلس ۶ ساخته شده و در بالای سمت چپ آن ماژولهای دوربین اصلی به چشم میخورد. سنسور دوربین تلهماکرو هم سامسونگ S5K5E9 است و امکان فوکوس خودکار در فاصله ۳ تا ۱۰ سانتیمتری را دارد. مجموعه دوربین پشتی طراحی سه سطحی دارند؛ بزرگترین بخش، قسمت نقرهای رنگ است که چند میلیمتر به ضخامت گوشی اضافه میکند.

این نوع ابزارها با توجه به محیط استفاده و نوع کارکرد، طراحی شده اند. خود گوشی گزینه خودکار را پیشنهاد میدهد که با فعال کردن آن، رنگها بر اساس نور محیط تنظیم میشوند. زمانی که نرخ رفرش را روی ۱۲۰ هرتز تنظیم میکنید نمایشگر تقریبا همیشه با همین نرخ کار میکند و فقط در برخی مواقع از جمله در زمان نمایش یک تصویر ثابت یا سوییچ کردن بین اپها، رفرش ریت به ۹۰ یا ۶۰ هرتز کاهش مییابد تا در مصرف باتری صرفهجویی شود. FHD و با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز انجام شدهاند. ساخت و فروش انواع دستگاه درب بند بطری های پلاستیکی و دستگاه دربند قوطی فلزی ثبت سفارش محصول با ما تماس بگیرید. برای خرید قوطی فلزی و خرید قوطی آلومینیومی با شماره درج شده در آگهی تماس حاصل نمایید . دستگاه دربندی قوطی فلزی چهار هد اتوماتیک ساخت شرکت سیمرکو در خط تولید صنایع غذائی همچون ، رب گوجه فرنگی و…

اسپیکرهای شارژی از اندازه بسیار کوچک تا اندازه های حدود یک متر تولید می شوند. این که این ویژگی چه اندازه جذاب باشد کاملا بستگی به سلیقه شخصی کاربران دارد. البته انتخاب شما بستگی به این مورد دارد که کجا می خواهید از این اسپیکر استفاده کنید. پس از برآورد این موارد به میزان بودجه خود توجه کنید که با چه مبلغی می خواهید اقدام به خرید اسپیکر نمایید! بنابراین، اگر قصد دارید یک اسپیکر داشته باشید که قابل حمل باشد و همچنین فضای زیادی را نیز اشغال نکند، بهتر است یک نوع قابل حمل آن را برای خرید در نظر بگیرید.

اگر در تنظیمات گوشی، منطقه را ایران انتخاب کنید، امکان مشاهده تمها را ندارید و حتی اپلیکیشن تم هم اجرا نمیشود، اما در صورتی که کشورهای دیگر از جمله امارات متحده عربی را انتخاب کنید میتوانید به تعداد بسیار بالایی از تمها و والپیپرهای متنوع دسترسی داشته باشید و نمونه دلخواه خود را دانلود کنید. شما میتوانید در جاهایی که دسترسی به پریز برق ندارید از باطری هایی که قبلا شارژ شده اند استفاده نمائید. اگر این تنظیمات راضیتان نمیکند میتوانید به بخش Advanced settings بروید و گاموت رنگی دلخواه خود را از بین Enhanced (نمایش تمام محتوا با وسیعترین گستره رنگی ممکن)، Original (تشخیص خودکار گاموت رنگی بر اساس کالیبره رنگها)، P3 یا sRGB انتخاب کنید.

اطلاعات بیشتر را از وب سایت khademitech.com بررسی بفرمایید.

دکمه بازگشت به بالا