عمومی

پیگیری برای راه‌اندازی ۱۲ رشته کارشناسی ارشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، هادی یجانیه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور لرستان امسال جهش بزرگی در جذب دانشجوی کارشناسی ارشد داشت، اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته به طور متوسط ​​سه و سه درصد رشد داشته است. نیمی از پذیرش دانشجو در چهار مرکز دانشگاهی برای تحصیلات تکمیلی در استانداری و در شهرستان های خرم آباد بروجرد، شترما شاهد هستیم.

وی گفت: این افزایش تنها در رشته های قبلی بوده و با توجه به توانمندی های موجود در دانشگاه پیام نور لرستان به ویژه در زمینه داشتن اعضای هیئت علمی متخصص، تجهیزات و فضای آموزشی، درخواست راه اندازی بیش از 12 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد از طریق سامانه دفتر ترویج وزارت علوم در حال پیگیری است.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور لرستان تصریح کرد: این دانشگاه به منظور توسعه و تسهیل روند ارتباط دانشجویان و اساتید با جامعه و صنعت، مرکز رشد مشترکی را با پارک علم و فناوری استان و تفاهم نامه راه اندازی کرده است. درک در این زمینه با پارک علمی رو به اتمام است و استان دارای فناوری است.

یگانه تصریح کرد: در راستای ایجاد ارتباط بین اساتید و پژوهشگران و ایجاد فضای تبادل علمی، مرکز پیام نور دانشگاه خرم آباد در نظر دارد دومین همایش ملی زبان های بومی زاگرس را در مرکز خرم آباد برگزار کند و در همین راستا ، لازم است. مجوزها از سازمان مرکزی و توسط سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور و پایگاه جهان اسلام اخذ می شود.

دکمه بازگشت به بالا