عمومی

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد از فردا

آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 بر اساس اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مربوطه در نوبت صبح روز چهارشنبه (6 اوت) ، پنجشنبه (7 اوت) و جمعه (8 اوت) سال 1400 برگزار می شود. .

در مجموع 367 نامزد برای غربالگری بزرگ اعلام کردند که به بیماری عروق ویروس کرونا مبتلا هستند. تعداد شهرهای میزبان ارائه دهنده 1400 آزمون کارشناسی ارشد نسبت به سال گذشته 124 درصد و تعداد حوزه های انتخابیه حدود 56 درصد افزایش یافته است.

634.054 شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد 1400 شرکت کردند که 53٪ آنها زن بودند.

در روز اول آزمون 72 هزار و 306 داوطلب در 34 گرایش ، روز دوم 305.913 داوطلب در 63 گرایش و روز سوم 255 هزار و 835 داوطلب در 63 گرایش آزمون ارشد 1400 با هم رقابت می كنند.

با توجه به سازمان سنجش آموزش ملی ، و بر اساس آخرین اطلاعات در مورد راه های انتشار ویروس کرونا و خطرات احتمالی آن در مناطق آزمایش ، انتظار می رود داوطلبان موارد زیر را برای محافظت از سلامتی خود ، سایر متقاضیان و آنها مورد بررسی و پیگیری قرار دهند. خانواده ها.

سازمان سنجش داوطلبان اولین کنکور را خطاب قرار داد:

1- زمان مناسب را از خانه تا منطقه آزمون تخمین بزنید و به موقع در محل آزمون حاضر شوید. منطقه آزمون از ساعت 6:30 صبح روز آزمون برای شما آماده است.

2- برای جلوگیری از جمع شدن ، حضور آنها را به دقایق آخر موکول نکنید.

3- جدا از تردد غیرضروری در محل آزمون خودداری کنید.

4- هنگام ورود و خروج از دایره ، فاصله مناسبی (حداقل یک متر) با سایر متقاضیان داشته باشید.

5- داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح آن (از بالای بینی تا پایین چانه) ، از ابتدای ورود به منطقه آزمایش تا پایان آزمایش ، ضروری است. و ترک منطقه آزمایش.

6- همکاری با مسئول بازرسی بدنی و تطبیق تصاویر.

during- در طی آزمایش جداگانه از تماس دست با چشم ، دهان و بینی خودداری کنید.

8- هنگام عطسه یا سرفه از دستمال استفاده کنید. اگر دستمال وجود ندارد ، از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید).

9- اگر در طول امتحان از عوامل اجرایی س necessaryال لازم داشتید ، مطمئن شوید که با فاصله مناسب صحبت می کنید و ماسک بر سر دارید.

10- پیام هایی را که حاوی نکات اداری و بهداشتی است و توسط سخنران در طول جلسه آزمون پخش می شود ، با دقت گوش دهید و روی آنها کار کنید.

11- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می شوند مانند صندلی ، دستگیره در ، شیر توالت و … خودداری کنید و از حوله های کاغذی استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا