عمومی

داوطلبان آزمون کاراموزی وکالت ، مراقب باشند

فارغ التحصیلانی که قبل از اخذ قانون برای اخذ مجوز وکالت متقاضی این حرفه بودند فقط لازم بود در کانون ثبت نام کنند و برای مجوز آموزش اقدام کنند ، اما داستان فارغ التحصیلانی که از سال 1976 به بعد برای ورود به این حرفه اقدام کردند. آنها داستان مفصلی دارند.

برای فارغ التحصیلانی که از سال 1976 می خواستند وارد حرفه وکالت شوند ، کسب نمره قبولی در آزمون آموزش وکالت یک رویای تحقق ناپذیر بود. در آن زمان ، نه خبری از م institutionsسسات آموزشی بود ، نه فضای مجازی ، نه سی دی آموزشی ، این بند تنها منبع آموزشی در دسترس داوطلبان كتاب های دانشگاهی نبود و مجموعه قوانین ، بدون جزئیات امروز ، خبری از قانون مدنی نبود. در سیستم حقوقی فعلی و محدوده قانون مجازات. فرقی نمی کند داوطلب فارغ التحصیل دانشگاه تهران باشد یا مثل من فارغ التحصیل از تلاش ، تلاش و اعتماد به نفس داوطلب ، فارغ التحصیل دانشگاه آزاد در جنوب جنوبی شهر فارس (لارستان) باشد. الله الرحمن الرحیم.

کمتر از یک دهه از تصویب قانون به دست آوردن قانون کیفیت پروانه وکالت ، م institutionsسسات آموزشی به بهانه آماده سازی داوطلبان آزمون وکالت با شبیه سازی کلاس های مقدماتی کنکور سراسری پیدا شد و تا به امروز تعداد کمی از افراد می دانند فلسفه وجود چنین نهادهایی چیست؟ ضرورت تأسیس این م institutionsسسات بر اساس کدام فلسفه آموزشی احساس شد؟ با توجه به معلمان و مدیران محترم م institutionsسسات مذکور ، ملاک انتخاب کادر آموزشی این م institutionsسسات تعداد داوطلبان در هر کلاس آموزشی ، منابع و کتب درسی است. در این گروه ها و … طبق استاندارد آموزشی و دستورالعمل هایی که مشخص شده است؟ کدام مرجع آموزشی و مطابق با استانداردها مجوز فعالیت چنین م institutionsسساتی را صادر کرده است؟ کانون های وکلا در بررسی و ارزیابی کیفیت آموزشی این م institutionsسسات نقش دارند؟

این س questionsالات و دهها س relatedال مربوط به روش آموزش و نحوه اداره م concernedسسات مربوطه درصد کمی از سردرگمی را که ذهن داوطلبان عزیز آزمون وکالت را به خود مشغول کرده است ، تشکیل می دهد و مشخص نیست که مرجع و م institutionسسه آموزشی موظف است پاسخ دهد.

برخلاف الگویی که در ایجاد و طراحی چنین مراکزی از مutesسسات آمادگی کنکور سراسری ایجاد شده است ، باید آنها را شناخت. استانداردهای آموزشی مورد نیاز برای آمادگی در آزمون وکالت با روش های تدریس ، منابع ، مدارک ، تجربیات معلمان و حتی توانایی داوطلبان کنکور سراسری مورد نیاز نیست.افرادی که به عنوان داوطلب آزمون وکالت وارد این م institutionsسسات می شوند حداقل دارای مدرک لیسانس هستند ، دوره کارشناسی را با موفقیت به پایان رسانده اند و این ظرفیت را دارند که به عنوان یک کارشناس حقوقی خود را لایق لباس مقدس قانون برای رسیدن به این هدف بدانند. با تمام وجود

اکثر همکارانی که این مسیر پرتنش و طاقت فرسای پوشیدن ردای مقدس تماس را با گذراندن امتحان آموزش گذرانده اند ، توافق دارند که برای رسیدن به چنین هدفی ، شب و روز استراحت و آرامش را برای رسیدن به این هدف انجام دهند. آنها خود را محروم کردند و ساعتها مشغول مطالعه و یادداشت برداری بودند. کسانی که در چنین موقعیت حساسی در کمین هستند تا از فشارها و ترس جوانان برای دور زدن و فریب جوانان برای پر کردن حساب های بانکی خود و رسیدن به این هدف ناپاک ، از هیچ گونه تلاش غیرقانونی و غیراخلاقی از طرق مختلف دریغ نکنند ، از آنها استفاده می کنند درست به قلب و ذهن جوانان.

چنین وضعیتی می تواند در آینده شغلی و حتی زندگی جوانان عزیز به یک پاشنه آشیل تبدیل شود ، چقدر دکسانی که با دادن وعده های دروغین از قبیل فروش سوال ، معرفی کلاهبرداری در جلسه امتحان و … به این روش فریب خورده اند ، پس از فاش کردن حقیقت ، کمترین آسیب به چنین شخصی ، کل سرمایه خانواده خود را وقف چنین کلاهبرداری کرده اند. ناامیدی است تلاش های در حال انجام و مشکلات بهداشت روان که از تمرکز و آماده شدن مجدد داوطلب برای آزمایش مجدد جلوگیری می کند ،این حداقل ضرر احتمالی نیاز به مراجع قانونی برای نظارت بر م institutionsسسات و افراد فعال در برگزاری دوره های آموزشی به موازات اطلاع رسانی به متقاضیان را در پی دارد.

اگرچه ماجرای نظارت بر چنین م institutionsسساتی به مراکز آماده سازی امتحان آموزش غیر وکلا محدود می شود ، ضروری است که مقامات دولتی چتر نظارت خود را برای در بردن این م theseسسات گسترش دهند وضعیت ویژه داوطلبان آزمون وکالت ضرورت این نظارت را صد چندان می کند. و از آنجا که افرادی در این گروه وجود دارند که دیر یا زود واجد شرایط سربازی مستحق عدالت هستند ، قرار است اکنون وکیل و مدافع حقوق باشند ، اگر چنین شخصی شاهد و ناظر انواع بی عدالتی ها و حرص های شخصی باشد در حالی که آماده شدن برای کنکور ، پایه های اساسی آموزش حرفه ای و اخلاقی او متزلزل شده است ، که منجر به این مسیر اشتباه به مسیر جاده شده است. عدالت و پاداش امری دشوار است ، در حالی که هدایت و مراقبت از آنها در روزهای ابتدایی برای حرکت در آن جهت کافی است ، به طوری که با رسیدن به مقصد ، فرد مورد نظر از ابتدا آسیب روحی و معنوی کمتری را متحمل شود. از طریق عدالت بنابراین ، من برای داوطلبان عزیز به عنوان برادر کوچکترشان آرزوی موفقیت می کنم ، من اکیداً توصیه می کنم قبل از انتخاب دوره و مسیر آماده سازی ، با تحقیق مناسب اطلاعاتی را در مورد بهداشت اخلاقی – علمی گروه مورد نظر یا مشاور وی بدست آورم.

وکیل

دکمه بازگشت به بالا