عمومی

ضدعفونی مستمر حوزه‌های امتحانی کنکور ۱۴۰۰

“فاطیما زارینه امزی” ساعت 18:30 در برنامه گفتگوی زنده دیباروز در مورد برگزاری آزمون سراسری 1400 حاضر شد و گفت: “به منظور کاهش ترافیک در بین داوطلبان آزمون ، در سال گذشته تعداد 392 شهر منطقه آزمون را افزایش دادیم. سال تا 414. “
وی افزود: “اگر در هر گروه 150 متقاضی در هر شهر وجود داشته باشد ، آنگاه این شهر به عنوان منطقه امتحان تعیین می شود و منطقه امتحان از 3000 حوزه انتخاباتی به 3،522 منطقه انتخاباتی افزایش یافته است.”
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: داوطلبان باید ماسک ، دستمال کاغذی و لوازم بهداشتی به همراه داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه دستورالعمل های بهداشتی مصوب وزارت بهداشت ابلاغ شده است ، گفت: این دستورالعمل ها به مناطق حبس ارسال شده و برگزارکنندگان توجیه شدند.
زارین امازی افزود: فاصله صندلی ها همان پارسال بود که برای هر کاندیدا تا یک متر و 80 سانتی متر در هر طرف بود.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در طول امتحان ، این مناطق دائماً ضد عفونی می شوند و هر آنچه داوطلب در حوزه امتحان به آن ربط می دهد ، به طور مداوم ضد عفونی می شود.
وی درباره چگونگی شرکت در آزمون سراسری داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا قلب گفت: داوطلبان آزمون سراسری مبتلا به بیماری کرونا قلب که در سایت بدن ارزیابی خود با هماهنگی وزارت بهداشت ذکر کرده اند که امتحانات آنها جداگانه در بیمارستانهای منطقه آنها. “
زارین امازی افزود: “غرفه های رفع نقص از امروز شروع به کار کردند و اگر داوطلب با مغایرت کارت شناسایی ، عکس ، گروه و غیره مشکلی داشته باشد ، می تواند به این غرفه ها مراجعه کرده و مشکل را حل کند.”
وی با بیان اینکه سوابق تحصیلی وی مانند سال گذشته 30٪ تأثیر مثبتی در نتایج آزمون سراسری دارد ، افزود: هیچ قانونی در کنکور 1400 از نظر قوانین نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از تقریباً یک میلیون و 368 هزار داوطلب شرکت کننده در آزمون امسال ، حدود 60 درصد داوطلبان زن و حدود 40 درصد مرد هستند.
به گفته وی ، وی بیشترین داوطلب در گروه آزمایش علوم تجربی است که تقریبا نیمی از داوطلبان امسال را شامل می شود.
زارین امازی ادامه داد: “شکی نیست که طراح سوالی را که در آزمون سراسری پرسیده خواهد شد ، می داند و س questionsالات آزمون با دقت و امنیت کامل است ، به بیرون درز نکرده و هرگز از بین نخواهد رفت.”
وی با بیان اینکه طراحان س neverال هرگز وارد قرنطینه نمی شوند ، افزود: عوامل تایپ س questionال از ابتدای فرآیند چاپ س intoال قرنطینه می شوند و پس از پایان آخرین روز آزمون قرنطینه را ترک می کنند.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه آزمون سراسری دهه اول مرداد در سایت سازمان سنجش بارگذاری می شود و نتایج نهایی برای نیمه دوم شهریور اعلام می شود.
این داوطلب اکبر متولد 1316 اصفهان گفت: “این فرد سال گذشته نیز در گروه علوم تجربی در آزمون سراسری شرکت کرده است.”
زارین امازی افزود: جوانترین داوطلب در گروه علوم تجربی از استان خراسان شمالی و شهر بجنورد ، متولد سال 2008.
کنکور سراسری از فردا چهارشنبه 30 ژوئیه به مدت چهار روز متوالی در 414 شهر و 3522 منطقه امتحانی علاوه بر 11 کشور خارجی برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا